Avatar billede emle Nybegynder
18. maj 2003 - 17:03 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Black icemat eller Steelpad

Jeg er lige på nippet til at købe en musemåtte til min optiske mus (Microsoft optical mouse Blue)...Men Så blev jeg i tvivl om, hvilken jeg skal købe, den skal kun bruges til at spille Counter-Strike på, mine spekulationer går på enten en black icemat, eller en steelpad...Men hvilken af dem skal jeg købe???

vh. M0unTa!nH!gh
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:06 #1
Ved flere er glade for Black Ice
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:07 #2
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
18. maj 2003 - 17:10 #3
Jeg har selv en sort icemat og er meget glad og tilfreds med den! Musen kører godt på den og jeg kender flere der er ejere af en icemat, som også er godt tilfredse. Icematten bliver heller ikke fedtet og er meget nem at gøre ren. Blot en fugtig klud hen over, og den er ren. Jeg kender ikke til Steelpad, men med købet af en Icemat går du ikke galt i byen!
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:11 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:14 #5
Husk at afslutte dine spørgsmål igen :-)

Mener ikke lige dette men husker vist navnet :)
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
18. maj 2003 - 17:17 #6
Det skal lige siges at "Icemat Black" er beregnet til optiske muse. Artiklen på fedespil.dk er om den gennemsigtige icemat der ikke er god med optiske muse....
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:18 #7
Så lærte jeg dette :-)
Avatar billede mortrr Praktikant
18. maj 2003 - 17:22 #8
Gå efter en fUnc sUrface.
Efter min mening er den klart bedre end de to.
Avatar billede mortrr Praktikant
18. maj 2003 - 17:23 #9
Glemte lige nummeret : fUnc sUrface 1030
Avatar billede spt Nybegynder
19. maj 2003 - 08:52 #10
køb en plastikmussemåtta fra memorex hvis du kan finde en, min mus skøjter rundt på den jeg skal bare prikke lidt til den så flyver den rundt.
Avatar billede kogt Nybegynder
19. maj 2003 - 22:27 #11
hvis du absolut skal have endten icemat eller steelpad og du kun har en optisk mus så skal du klart vælge icemat da en steelpad musemåtte er beregnet til kuglemus jeg har selv en logitech ifeel mousemann (optisk) og den kunne ikke bruges på steelpad tro mig, jeg har prøvet. men som mortrr siger køb en fUnc sUrface den er større og mere skridsikker end icemad og steelpad, og så har den to funktioner en glat side og en rug side hvis man gerne vil have lidt modstand http://www.studiedata.dk/product.asp?product=590&page=1
Avatar billede kogt Nybegynder
19. maj 2003 - 22:34 #12
det skal lige siges at på http://www.fedespil.dk/artikler/steelpad-vs-icemat/ siger de at en optisk mus virker fint på steelpad men på http://www.steelpad.com/products.asp står der med rødt at: og jeg sitere steelpad 3s * Does not work with Logitech Optical mice other than the MX Series *
Avatar billede lrd Nybegynder
22. maj 2003 - 20:55 #13
Feedback