Avatar billede dannyfb Nybegynder
17. maj 2003 - 01:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"Slim desgin"?

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave designet om på mit login (http://dannyfb.dk/login.php)

Jeg ønsker at ændre designet så det får et fladt udseende lige som loginscriptet på f.eks www.newz.dk

Hvad skal jeg bruge af "tags" mm ?
Avatar billede dalli Nybegynder
17. maj 2003 - 01:21 #1
ja det kan jeg... hvad er det helt præcist du gerne vil have ??? et rip af news nyhedsvisning??
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. maj 2003 - 01:32 #2
Går udfra du mener rent layoutmæssigt?

I bekræftende fald kunne det med udgangspunkt i din kode se sådan ud:

<html>
<head>

<style>
.login {
line-height: 10px;
font-family: tahoma;
font-size: 10px;
border: 1px solid #000000;
background-color: #e3e3e3;
}
</style>

</head>
<body>

<form  method="POST" action="adgang.php">
    Navn: <input type="text" name="brugernavn" value"" class="login"><BR>
    Pass: <input type="password" name="password" value"" class="login">
    <input type=submit value="Login" class="login">
</form>

</body>
</html>
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2003 - 01:43 #3
en lille tilføjelse til ^^

<html>
<head>

<style>
.login, {
line-height: 10px;
font-family: tahoma;
font-size: 10px;
border: 1px solid #000000;
background-color: #e3e3e3;
}

.log {
font-family: tahoma;
font-size: 10px;
}
</style>

</head>
<body>
<form  method="POST" action="adgang.php" class="log">
    <table>
        <tr>
            <td class="log">
                Navn:
            </td>
            <td>
                <input type="text" name="brugernavn" value" class="login">
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td class="log">
                Pass:
            </td>
            <td>
                <input type="password" name="password" value" class="login">
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
                <input type=submit value="Login" class="login">
            </td>
            <td>
                <input type="reset" value="Slet" class="login">
    </table>

</form>

</body>
</html>
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. maj 2003 - 02:05 #4
Ser luxus nok ud :o) Men hvad er pointen i at fremme risikoen for hjerneblødninger af irritation hos brugeren, når vedkommende kommer til at slette det der lige er indtastet? Reset knapper hører til i maya options ;o)
Avatar billede dannyfb Nybegynder
17. maj 2003 - 11:58 #5
Tak, for det hurige svar runeevers! Det er korrekt som du skriver i sidste indslag at "reset" funktionen ikke er nødvendig. Nu mangler jeg bare lidt tilpasninger med "fonts" osv. ...du får mine 30 point, da du også kom først med svaret
Avatar billede dannyfb Nybegynder
17. maj 2003 - 11:59 #6
Tak til dig også ztyxx ! :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. maj 2003 - 12:22 #7
rune> det var nu ikke så meget reset knappen, men opstillingen der blev lige i en tabel, og fonten på navn og pass der kom til at passe sammen ;-)
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. maj 2003 - 23:56 #8
ztyxx > Klart klart, syns bare jeg ville påpege det. Et eller andet skal jeg jo brokke mig over ;o)