Avatar billede deluze Nybegynder
16. maj 2003 - 22:10 Der er 9 kommentarer

Radeon 9000

hej jeg har en bærbar comp. som har følgene ting i sig.
14,1” XGA TFT
Intel Pentium 4 processor 2.0 GHz / 512Kb Cache
384MB DDR RAM / 266MHz/PC2100
20 GB harddisk
Indbygget 2D/3D ATI Mobility Radeon 9000 graphics with 32MB DDRRAM video hukommelse
Super DVD/CDRW kombi drev 8xDVDROM/8x8xCDRW/24xCDROM inkl. software
Indbygget 10/100 Ethernet (RJ-45 connecter)
Indbygget 56K V.90 modem
Indbygget 1x Firewire IEEE1394 & 2x USB 2.0 port
Indbygget lyd og højttaler
S-VIDEO (TV-OUT)
1x Parallel, 1x seriel, 1x PS/2, 1xCRT
PC Card / CardBus slot supportere 2x type I el. 1x III kort
Lithium-ion batteri 12 cell
Microsoft Windows XP Home Edition DK
Indbygget tastatur, touchpad & Internet scroll
Jeg har købt spillet Delta Force - Black Hawk Down  men jeg kan komme ind i spillet men idet jeg skal så til at starte en singelplayer eller multiplayer så går det findt men lige idet at den er færdig med at loade så lukker den ned og der kommer en blå skærm frem hvor der står en masse ting om f.eks noget med en fil ati2dvag.dll jeg mener det er mit grafik kort men på spillet skulle jeg kunne spille det, håber der er en der kan hjælpe mig hvad der er galt
på forhånd mange tak
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. maj 2003 - 22:13 #1
prøv at hente denne grafikkort driver http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2003 - 22:14 #2
drozie> hæhæ - det er et RADEON grafikkort - IKKE nvidia ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 22:14 #3
dr0zie >> hvad skal han bruge en Nvidia driver til på et ATI kort ?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. maj 2003 - 22:14 #4
fandt jeg ud af sorry
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 22:18 #5
Hvilket mærke er din PC ?
Har du hentet den nyeste driver på deres hjemmeside ???
Her er en liste med med mærke som laver Mobility Radeon 9000
http://mirror.ati.com/shopati/onboard/mobile/mobilityradeon9000.html
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 22:19 #6
Du kan også prøve at hente en reference driver på ATI's hjemmeside, men jeg tror det er bedst med dem, fra producentens hjemmeside.
Avatar billede deluze Nybegynder
16. maj 2003 - 22:58 #7
det er en fujitsu siemens comp. og jeg har opd, alle mine driver til det sidste nye, selv spillet er opd. til det sidste nye men det hjalp heller ikke, det jeg kunne tænke mig det er at den ikke kan spille det med det grafikkort eller også så er det min opsætning der er forkert
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2003 - 15:26 #8
Det kan faktisk godt være dit grafikkort som ikke er godt nok til at køre spille, det skal være et 3d grafikkort! da du prøvede at køre spillet første gang der testede den dit grafikkort, hvad sagde den der!

og nu er 32 mb. grafik ikke særlig meget til at køre det spil!
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2003 - 15:31 #9