Avatar billede jaws3d Nybegynder
07. maj 2003 - 10:00 Der er 8 kommentarer

Belastende Pixelforskydning

Hej gutter

Nu har jeg fået løst de generelle problemer flash har med pixelforskydning, men der er nu opstået et nyt problematisk fænomen..
Jeg har en pixeforskydning som er forskellig fra PC til PC, dvs at på nogle maskiner står det som det skal, mens der på andre er en pixelforksydning.

Nogen der kender til problemet, og en evt løsning..
PS, har prøvet at skalere billedet en lille smule op, og en lille smule ned. virker ikke....
Avatar billede barklund Nybegynder
07. maj 2003 - 10:05 #1
Placer din grafik på hele pixels. Det er som oftest den altafgørende faktor!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2003 - 10:15 #2
Sæt evt også alpha at være mellem 1 og 99 fremfor 0 og 100...
Avatar billede mat Nybegynder
07. maj 2003 - 10:44 #3
eller sæt brightness til 1% :)
Avatar billede jaws3d Nybegynder
07. maj 2003 - 13:27 #4
Well de løsninger i har beskrevet, virker også normalt, men det her problem er et der kun opstår på nogle maskiner...
på min maskine ser det hele fint ud, men på min kollegas, opstår problemet
Retter jeg det til så det passer på hans maskine, virker det ikke på min.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2003 - 13:45 #5
Så må vi vide lidt om hvilke versioner af flashplayeren i har - Styresystemer og sårn...
Avatar billede jaws3d Nybegynder
07. maj 2003 - 15:17 #6
Hej gutter, alle de maskiner jeg tester på er stort set ens i konfiguration af software, den eneste forskel er hardware..

Alle maskiner kører med FlashPlayer6.0
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2003 - 15:19 #7
Kan du ikke prøve at finde ud af præcis hvilken version af flashplayeren :))
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. maj 2003 - 23:30 #8
Jaws, kører du 16 bits farvedybde og din kollega kører 32 bit?