Avatar billede toffiathome Nybegynder
30. april 2003 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Proceslinie - Fjern progammer.

Når jeg vælger proceslinien, og "skjul ikoner" og til "Tilpas" kommer der en lang liste op med programmer. Under Tildligere elementer er der en del programmer som ikke er instaleret på min pc. Kan man redigere/fjerne denne liste ? ( Gerne fjerne de programmer som ikke er på min maskine ).
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. april 2003 - 13:10 #1
Du kan jo evt. gå ind og vælge at du vil have den klassiske visning af menuen start. Vælger du det kan du så efterfølgende i Start - Indstillinger - Proceslinjen og menuen start. Fanebladet Menuen start - tilpas. Herinde kan du så tilføje og fjerne programmer.
Derefter kan du bare lave visningen om igen til XP visning.
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2003 - 13:17 #2
Har lige søgt lidt i registreringsdatabasen. Dr ser ikke ud til at liggge noget umiddelbart der ør, at liasten kan redigeres i.
Tjekkede den også lige selv på egen maskine - der ligger godt nok elemnter, der er afinstalleret og spøger.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. april 2003 - 13:30 #3
Du kan bruge en regcleaner.
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml RegCleaner, kan hentes gratis på dette link
http://www.wintip.dk/utils/jv16/ Programmet + redegørelse for hvordan det virker.
Avatar billede toffiathome Nybegynder
30. april 2003 - 13:37 #4
Tak for ordene aovergaard, men jeg køre den klassiske visning i xp - og der er ikke mulighed for at tilføje/fjerne programmer her.
Til robotten - nemlig, død iriterende at der her ligger prog. man ikke har inst. og det med reg.basen har jeg også prøvet uden succes......
Svar 2 fra aovergaard: har en regcleaner kørende.... denne kan som sagt heller ikke fjerne de elementer, dette skyldes nok at de ikke findes i regdatabasen som robotten og jeg har konkluderet....

Så jeg håber der er nogen der kan knække denne nød....
Avatar billede cp1 Nybegynder
30. april 2003 - 14:02 #5
hvis op skriften på at gøre det i registreringsdatabasen ikke duer
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=853
ka du hente dette program "MRU Blaster"
http://www.wilderssecurity.net/mrublaster.html
det gør det fint hos mig , men det gør den manuelle måde osse...
i programmet skal du ind under program settings og nederst til højre er der et
punkt "Customize Notifications Past Items" sæt fluben der kør en tur med dyret
og genstart maskinen thats it ;)
Avatar billede toffiathome Nybegynder
30. april 2003 - 15:40 #6
Cp1 - du har løst the task for mig, det var den manuale løsning der virkede.
Tak for løsningen - You got my credits.
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2003 - 15:50 #7
Virkede også her ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
30. april 2003 - 17:01 #8
;)