Avatar billede decrypto Nybegynder
29. april 2003 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

serverside transformering i asp

Hejsa,

Nu sidder jeg her og er begyndt at få fedtet hår. Jeg har siddet her og uden problemer kunne transformere mit xml dokument serverside med en xsl fil.

Nu pludseligt da jeg er kommet til at pille lidt i IIS, så virker lortet ikke længere. Jeg er begyndt at blive ret irriteret, da jeg sidder og arbejder i Visual Interdev, og jeg tør næsten ikke at ændre noget i IIS'en da Interdev fucker up idet.

Jeg ved jeg sikkert skal gøre et eller andet i IIS'en.

Jeg skriver min kode for en sikkerheds skyld, men koden skulle være rigtigt. Jeg tror der er et eller andet galt når jeg skriver localhost eller når jeg skrive min maskines IP adresse.

Jeg håber der er hjælp derude.

/dEcRyPt0

-------------------------- Kode ---------------------
dim BrowserType
dim XslFile
dim XmlFile

XslFile = "http://xxxxxxx/headers_xhtml.xsl"
XmlFile = "http://xxxxx/xml/news.xml"

'Load XML
set xml = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
xml.async = false
xml.load(XmlFile)

'Load XSL
set xsl = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
xsl.async = false
xsl.load(Server.MapPath("xhtml.xsl"))

'Transform file
Response.Write(xml.transformNode(xsl))
Avatar billede decrypto Nybegynder
29. april 2003 - 20:56 #1
Hovsa!!!

Server.MapPath skal fjernes under xsl.load.

Håber I ved hvad jeg skal gøre i IIS.
Avatar billede mortrr Praktikant
29. april 2003 - 23:04 #2
Melder den en fejl, eller?
Avatar billede decrypto Nybegynder
02. maj 2003 - 13:08 #3
Nej, det eneste jeg ser er er noget af XSL transformationen, nemlig den html jeg skriver ud. Så problemet er måske at xsl'en kan måske ikke transformere xml dokumentet, jeg er lidt på bar bund....
Avatar billede mortrr Praktikant
02. maj 2003 - 13:36 #4
Det kan være at xsl'en ikke "finder" noget i xml'en der passer.
Avatar billede wired Nybegynder
13. august 2003 - 00:21 #5
prøv fra en extern(fra internettet) pc.
Avatar billede decrypto Nybegynder
01. september 2003 - 12:37 #6
#####