Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2003 - 20:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Passwordbeskytte en mappe?

hej
Hvordan passwordbeskytter man en mappe i Windows XP?
Altså : hvis man trykker på en mappe via Stifinder for at se indholdet dukker der fx. en boks op hvor der står det er privat og der skal indtastes xxxxxxx password for at få adgang.
Endvidere - og den er tricky - vil samme password dukke op hvis der fx. ligger multimediefiler i mappen og man forsøger at få adgang til dem via Mediaplayer?
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
28. april 2003 - 20:17 #1
du vil gemme porno der ikke... :-)
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
28. april 2003 - 20:21 #2
hvem fanden tror du egentligt du er???
hvis manden vil gemme porno derinde så vedkommer det da ikke dig!!!
vesperillo kommer med et reelt spørgsmål vedrørende mappe paswords og straks kommer du med en meget barnlig kommentar. dette her er for åndsvagt gå dog børnehaven om!!!!!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2003 - 20:40 #3
eftersom begge kommentarer er oprettet af dark-hunter bliver jeg nødt til at spørge hvem af Jer der er mest skizofren?
Desuden er det ikke porno, men indtalte lydfiler fra diktat der er fortrolige.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
28. april 2003 - 21:02 #4
Nå, andre har ikke meldt sig og jeg har også fundet løsningen tror jeg. Dog ved hjælp af et program og ikke kun XP.
Det her kan anbefales :
http://www.softbe.com/