Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2003 - 00:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gevækster ved hårfarvning (spm nok mest til piger)

Der er en hårfarve reklame fra Loreal for tiden der praler med at deres hårfarve ikke given nogen udvoksninger.

Er der da nogen hårfarver der gør det ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
28. april 2003 - 00:22 #1
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2003 - 00:28 #2
ingen hits. hverken på 'hårfarvning', 'udvoksning' eller 'gevækst'.
kan du linke mere specifikt ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. april 2003 - 00:38 #4
Måske er det hårfarvens skyld at mange piger har det med at blive brede om bagen med alderen?
Avatar billede blyno Praktikant
28. april 2003 - 21:46 #5
Dette er bare et bud, som kommer udelukkende på baggrund af min fortolkning af reklamens tekst.

Jeg tror at det er en henvisning til hvor dybt at det farver, så der ikke kommer nogle udvoksninger uden farve (selvfølgelig holder det ikke evigt, men en tid frem i tiden).
Jeg tror ikke at det er de reklamerer for at denne nye farve er helt ufarlig for det vil være det samme som at indrømme at der har været et problem tidligere etc.

Lidt om deres hårfarver (som du garenteret allerede selv har fundet)

http://www.lorealparis.co.uk/Catalog/HairColor/haircolor.asp
http://www.lorealparisusa.com/frames.asp#haircolor/index.asp

Ellers er der sidste mulighed spørg dem selv - de er sikkert vilde for at fortælle om deres "fantastiske" produkter :-)

http://www.loreal.com/us/group/world/loreal-dane.asp
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. maj 2003 - 14:34 #6
takker :-)