Avatar billede coke1 Nybegynder
27. april 2003 - 16:27 Der er 2 kommentarer

Hvor stort adsl forbindelse skal vi vælge

Som du måske har set i andet indlæg har vi problemer med for stort forbrug via en Stofanet lignende opkobling. Vi overvejer derfor at skifte til adsl, MEN hvor stor en forbindelse skal der bruges hvis 2 eller måske 3 ( far her skal måske også prøve  :) skal kunne spille samtidig uden nogen form for problemer. Er der nogle selskaber der er bedre ( jeg har hørt tale om høje ping tal)
60 point for et velbegrundet svar
Avatar billede disky Nybegynder
27. april 2003 - 16:31 #1
I kan da bare få flatrate på Stofa, er det ikke godt nok ?

Men en 512/512 skulle være rigeligt til spil osv.
Avatar billede coke1 Nybegynder
29. april 2003 - 00:13 #2
Vi kan desvære ikke få flat rate her hos os, så det går desvære ikke. Mht 512/512 er det så nok hvis 3 spiller samtidigt ??  Nogle selskaber tilbyder 512 down og 256 up  betyder det noget for spillet?? Jeg ved godt at det går langsommere hvis man skal uploade noget men hvormeget gør man det under spillet?? Er der nogen selskaber der er gir bedre ping end andre. Jeg har læst at flere har problemer med Stofanet