Avatar billede allanullits Nybegynder
27. april 2003 - 11:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Convertering af waw til mp3

Jeg har lige købt den nye cd med Tv2. Og som sædvanligt ville jeg gerne have den til at ligge på HD'en som mp3, men da jeg så ville bruge musicmatch til at convertere ja så gik den ikke! Jeg har prøvet nogle andre converter programmr, men de virker ej heller. Iøvrigt kan jeg ikke se waw-filerne når jeg forsøger at browse cd'en. Er der nogen som kender et program som kan convertere en cd som denne???
Hilsen Albino
Avatar billede kentokio Novice
27. april 2003 - 11:36 #1
der er flere muligheder, men jeg forstår på dig at du vil RIPPE en CD, til dette formål bruger jeg personligt CDDA, du kan hente en TRAIL version på download.com
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. april 2003 - 11:37 #2
http://download.com.com/3000-2140-9471595.html?tag=lst-0-2 Jeg fortrækker cdEX 1,4 der er også kommet 1,5 beta men den er meget anderledes... http://download.com.com/3000-2140-10187978.html?tag=lst-0-1
Avatar billede kentokio Novice
27. april 2003 - 11:38 #3
har du der imod sangene liggende inde på computeren som wav filer, lan du prøve at formatere dem om til et andet wav format med windows lydoptager, og der efter Converter om til mp3
Avatar billede backside Nybegynder
27. april 2003 - 11:43 #4
Man kan da aldrig se waw-filer på en audio cd.
Den SKAL rippes.
Avatar billede rrm Nybegynder
27. april 2003 - 23:55 #5
Du kan også prøve dBpowerAMP Music Converter som er gratis.. Kan hentes fra dbpoweramp.com....
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. juni 2003 - 02:41 #6
Lukketid?
Avatar billede kentokio Novice
09. juni 2003 - 17:33 #7
k' tror jeg også