Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:01 Der er 64 kommentarer

gratis webhotel

den som fortæller det bedste link til et gratis webhotel får 120 point så er et bare med at komme ud af fjerne
Avatar billede erik_n Nybegynder
18. november 2000 - 20:05 #1
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 20:06 #2
http://www.whitehat.dk

RAKLAME FRIT
ubekranset web-space
MySQL database
PHP3 / PHP4 adgang

http://www.trab.dk

RAKLAME FRIT
10 MB web-space
Access database adgang
Fri adgang til de installerede komponenter og scripts
1x FTP konto til din side
1x E-Mail konto
Frontpage 97/98 extensions + adgang til din side via Frontpage (Der arbejdes i øjeblikket på at få Frontpage 2000 extensions)
MySQL database
PHP3 / PHP4 adgang
ASP
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:07 #3
det ved jeg godt men det er et sted hvor du kan få domain navne med et banner jeg vil gerne have et webhotel
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 20:07 #4
erik_n

namezero er ikke et gratis webhotel!
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:09 #5
blood
det der trab.dk virker ikke
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 20:09 #6
backonfix

Hvorfor det?
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 20:10 #7
hvad mener du?
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:13 #8
hvad jeg mener når jeg klikker på http://www.trab.dk står der siden kan ikke vises
og whitehat.dk har jeg nogle erfaringer med
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 20:14 #9
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 20:15 #10
trab virker her..  og kender mange der hra brokket sig over whitehat´s stabilitet
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 20:17 #11
Nej bedre..

http://www.netcoders.dk/links.asp?kategori_id=74

Masser af gratis services..
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 20:18 #12
den virker fint på min!!!

men det er nok fordi de er ved at skifte serveren igen
de har de været igang med den sidste uge men har havt nogle problemer med nogle ram på den nye
men deres server har kørt findt og har hostet mit domain danskweb.com i et par måneder!
uden nogle ned brud eller fejl (idover da de bygente at skifte deres server)
mangler du noget på serveren ex: nogle programmer for at køre en spesial side eller sårdan, så spørg du dem bare og de vil instalere det!
kan kun anbefale dem!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 20:24 #13
Avatar billede bbs Nybegynder
18. november 2000 - 20:32 #14
www.gwh.dk står for gratis web hotel. Og det er der faktisk også på siden...
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:45 #15
indtil vidre har jeg kun set whitehat som kunne bruges men dem vil jeg nødigt bryge pga. erfaringer
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 20:45 #16
backonfix> Hva vil du havde? vi har nu givet dg en liste på over 200 forskellige hoteller og du mener ikke du kan bruge bare ET af dem?

Hvad søger du helt præcis?
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 21:19 #17
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 21:23 #18
Du kan jo ikke afvise et svar, eftersom pointene skulle gå til \"den som fortæller det bedste link til et gratis webhotel\". Så hvis der ikke kommer flere forslag nu, så skal du acceptere et af vores svar.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 21:25 #19
Hehe tommyf
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 21:26 #20
og efter som du skrev \"indtil vidre har jeg kun set whitehat som kunne bruges\"
og det var mig der linket til den må det jo være mig det skal have pointsne!! *g*
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 21:28 #21
Det link var oxo under mit link ½ til mig og ½ til blood *S*
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 21:30 #22
hæhæ jeg kom først!!! *g*
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 21:34 #23
*S\'
Avatar billede klas Juniormester
18. november 2000 - 23:24 #24
Hvorfor kan folk ikke betale for deres webhoteller?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:25 #25
klas> De nærige.
Avatar billede klas Juniormester
18. november 2000 - 23:26 #26
ok . .Det koster ikke mere end en ½ l cola om måneden de billigste steder . .så skal man sq være meget nærig  :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:28 #27
klas> *ja* hehe  men det er nogen jo
Avatar billede blood Nybegynder
18. november 2000 - 23:33 #28
klas> hvad er forskelden på de steder der koster det samme som en cola og de steder der er gratis????

udover at de koster penge!!
Avatar billede klas Juniormester
18. november 2000 - 23:34 #29
Man får hvad man betaler for . .
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:36 #30
Enig se bare infopaq, blood ja vi kender godt trab, men uden penge lever det hotel ikke evigt.. for man kan ikke lve uden at få noget igen.

+ at det kan vi andre ganantere samt bedre søgetid da vi kan stifte nye servere det kan de gratise ikke så let
Avatar billede klas Juniormester
18. november 2000 - 23:36 #31
tjek oppe tiderne på fx. freepaq / whitehat og sammelign dem med fx. azero og abusiness

prøv derefter at tjekke supporten

Prøv så at tjekke hastigheden
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 23:46 #32
Dårlig argument, jeg har webhotel hos webbot.dk og har efterhånden fortrudt det bitterligt. Ligepludselig fjerne de deres telefon-support og indtil videre har de været over en måned om at oprette mit seneste webhotel.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:48 #33
tommyf> Vælg web-sale.dk *lol* webbot.dk er for store
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 23:49 #34
bacardil>>> Gå i seng, jeg ved godt der er prestige i at holde sig vågen 365 dage om året og 366 dage på skudår... meeen ud fra de par stavefejl du er begyndt at tilføje dine indlæg ser det ud til at du måske kunne have godt af 15min søvn. *ss*
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:50 #35
sorry tænkte på webhot.dk kedeligt for at blive sammenlignet.

Hva med dengang webbot holdte ferie i en måned og ikke gav support og hvad de sagde til deres kunder..

tja. det kan ikke være vores prob. *lol*
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:51 #36
Sorry.. tommyf...  bare sig hvis jeg skal smutte ;o)
har da sovet 3 timer i nat såårrhh jeg brokker mig ikke..
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. november 2000 - 23:53 #37
Grunden til at mit seneste domæne ikke er blevet oprettet er

\"Alle vores bestillinger hos DK-Hostmaster gik ikke igennem. Så nogle af vores nye domain kunder er lidt bag ud.... Vi beklager og kan glæde med at fortælle at det helle køre igen.
\"

Hvilket efter sigende skulle være DK-H\'s fejl...
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2000 - 23:55 #38
Så kan jeg sige jeg oprettde igår... INGEN fejl
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:04 #39
Tommyf> Har du icq?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 00:10 #40
Ikke nu, hvis du har en specil grun kan jeg hurtig få det. Har prøvet men aldrig helt kunne finde rundt i det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 00:11 #41
Nu er sgu da mig der snart skal sove *lol*
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:13 #42
Der findes forskellige former for kvalitet når man skal handle webhoteller .  af personlig erfaring vil jeg anbefale azero da jeg mener de har fair priser - rigtig god support, og gode servere . .jeg skrev ikke at du skulle sammenligne med webbot.dk da jeg ikke mener at det er et \"server firma\" på samme seriøse måde som fx. azero . . de har lokaler .. flere ansatte og alt det pjat der . .
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:13 #43
*lol* har webbot´s ejer på q´en så kunne du give ham ja du kan *gggg*

Nopes igen spicelle tilbud. men vi overtager gerne deres part
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:14 #44
Men et større firma kan også godt finde på at tage på ferie og lade kunderne vente . . Viborgnet er et fint eksempel . .
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:14 #45
klas> Men folk giver ikke andre firma chancen for at vise hvad de kan, det er KUN de store der kan deres arbejde *gab*
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:14 #46
det har jeg vist også  :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:15 #47
klas> Har jeg ikke hørt om.. fortæl fortæl *ss*
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:16 #48
firma = firmaer
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:21 #49
Jeg vil ikke sidde og skrive for meget om viborgnet  .. selvom jeg godt kunne fylde en bog eller 2 . . www.fraud.dk er endnu et godt eksempel på viborgnet :)

Ang. Firmaer . .Små firmaer skal starte et sted - Og de kan også være helt ok . .Abusiness startede jo som lille virksomhed med en enkelt udlejnings server i usa.. men er nu blevet meget større og bedre  :)

Jeg skulle nok heller ikke sidde og skrive noget dårligt om webbot da jeg ikke helt kender firmaet . .Jeg har bare dårlige erfaringer med mig selv, jeg havde jo engang et lille webhotel service hvor jeg kørte på en udlejnings server som stod hos . .viborgnet. . *host* bonderøve *host*  Det var bare noget jeg kørte i fritiden, hvilket betød at selv om jeg brugte meget tid på det kunne jeg ikke servicere mine kunder ordentligt, og jeg var også 100% afhængig af viborgnet . . hvilket jo desværre ikke viste sig at være så godt.

Derfor kan jeg af personlige erfaringer kun anbefale et lidt større firma.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:23 #50
På en måde fair nok, men det skal alle vi andre vel hellere ikke bøde for. ;o)
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:27 #51
nope det er rigtigt, jeg var lidt for hurtigt ude der  -  så alt hvad jeg har skrevet om små firmaer skal selvfølgelig ses i betragtning af at jeg er blevet halvvejs sindsyg efter mit nederlag af mit eget lille webbureau  :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:29 #52
klas> :o)  Prøv igen med en hos os, så ved du har man kan tage fejl ;o)
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:30 #53
jeg skal prøve at overveje det næste gang der skal oprettes et webhotel  :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:31 #54
Må ikke lave reklame siger spacey *s**
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:35 #55
Det var faktisk mig der startede det dengang .. det med at man ikke skulle reklamere så meget for sit eget firma (uden at fortælle at mman arbejder der eller ejer det)  . .sorry  :)

Fik brev fra en ny web service den anden dag . .

\"Heey - Se hvad jeg har fundet på nettet . . . osv.\"  fandt ud af at det var ham der ejede firmaet der havde skrevet til mig . .skod hoved . . hvis man skal sælge noget er det vel altid bedre og stå frem og vise hvad man står for istedet at prøve at lokke folk på falske forudsætninger
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:39 #56
Jeps, det kan vi være enige om.. lavde en mindre fejl engang hvor folk troede det ondt ment.. derfor retter jeg altid hvis jeg skriver de til vi.. *ss*  det sker.

Men det er fordi jeg stå indenfor den kvalitet jeg skriver web-salke.dk de giver.

men okey måske fortæller jeg om vores firma ved de lejligheder man kan *ss*

;o)
Avatar billede klas Juniormester
19. november 2000 - 00:40 #57
hvis man skal lave en smule reklame kan man i det mindste skrive sin url rigtig  ;o)

Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2000 - 00:41 #58
Sorry.. må hellere iseng, men den er www.web-sale.dk *ss*
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. december 2000 - 14:38 #59
Kik lige om denne kan bruges ?
http://www.freepaq.dk/
Avatar billede ysubhi Nybegynder
10. december 2000 - 11:23 #60
Hej,
Du kan finde hundrede vis af dem i:
http://freeweblist.freeservers.com/

B-)
Avatar billede Kengun Praktikant
12. december 2000 - 14:34 #61
Det beste GRATIS webhotell er
http://www.f2s.com/  - Ingen over, ingen under og ingen ved siden! :-)
Avatar billede morphius Nybegynder
11. januar 2001 - 07:12 #62
http://www.whitehat.dk

RAKLAME FRIT
ubekranset web-space
MySQL database
PHP3 / PHP4 adgang

http://www.trab.dk

RAKLAME FRIT
10 MB web-space
Access database adgang
Fri adgang til de installerede komponenter og scripts
1x FTP konto til din side
1x E-Mail konto
Frontpage 97/98 extensions + adgang til din side via Frontpage
MySQL database
PHP3 / PHP4 adgang
ASP

og hvis du også skal have et gratis domæne så skal du nom ind på www.namedemo.com

gratis  .com  .net    .org

-Jonas :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2001 - 09:30 #63
Morphius> Du har jo _kopiert_ et innlegg lenger oppe. Det nest øverste innlegget er jo helt likt som det du har lagt inn like over her
Se innlegg nest øverst på siden --> Afvist svar fra blood 18/11 2000 20:06:41
Avatar billede wa Nybegynder
13. januar 2001 - 06:38 #64
SE LIGE HER  !!!!!

http://wannafind.dk/index.asp?main=produkter/webhotel.asp

De har en oppe tid er på 99.9 % indtild videre.. De har ikke haft nogle store crashdown..

Så inden bestemmelsen, kik lige på denne!  ;-)