Avatar billede htmlkongen Novice
13. april 2003 - 12:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken film? 100 point

Jeg så for ca 10 år siden en meget mærkelig film. Jeg kan bare ikke huske hvad den hed: Hjælp mig!

Så vidt jeg husker var det en meget kort "film" (20 min ca) Den handlede om en mand der skulle på en færge, men der var ingen mennesker. Alt var styret af computer og elektronik. Han skulle betjene sig selv i baren, men færgen sejlede automatisk. Pludselig hører manden i højtalerne at han skal hoppe i vandet, fordi der er nogle missiler på færgen. (Så ser man at de kommer ud fra siden på færgen) Men manden vil ikke hoppe i vandet da han ikke kan svømme. Pludselig ser han på land at der står en masse mennesker og råber. De siger han skal hoppe i. Til sidst gør han d et og han bliver redet. Så kommer han op på land, hvor nogle falckredere hjælper ham ind i ambulancen. Han siger at han ikke fejler noget, men de tvinger ham derind. De lukker dørerne og sætter sig ind. Sådan lyder det hvert fald. Men så kigger han igennem ruden fra ambulance vinduet hvor han kan se at sikkerhedsselerne spænder af sig selv. Og der slutter filmen.

Hvad hedder denne film?
Avatar billede dsjk Novice
13. april 2003 - 12:49 #1
har du lidt mere info?
- Er det en dansk film?
- evt. nogle personer der var med?

dsjk
Avatar billede klojs Nybegynder
13. april 2003 - 16:21 #2
Det skulle vel ikke være noget du selv har drømt ??
Avatar billede pewl Nybegynder
13. april 2003 - 19:00 #3
Det var ikke en dansk film. Og nej jeg kan virkelig ikke huske om det var en kendt person der var "hovedrollen", og nej jeg tror sq ikk det er noget jeg har drømt ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
13. april 2003 - 23:48 #4
Ring til DR eller hør på biblioteket *S*
Avatar billede htmlkongen Novice
14. april 2003 - 13:29 #5
Jeg har snakket med DR og de ved de ikke.
Avatar billede htmlkongen Novice
16. april 2003 - 16:12 #6
Jeg hæver til 200 til ham der finder svaret :)
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
16. april 2003 - 19:52 #7
Jeg tror du tænker på den film der hedder "Borte med blæsten". Din beskrivelse passer  i hvert tilfælde godt på den film.
Avatar billede htmlkongen Novice
24. april 2003 - 22:50 #8
Lukker spørgsmålet og opretter nyt, ellers tak for hjælpen selvom de ikke var rigtige :)