Avatar billede nicas Nybegynder
12. april 2003 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl ved installation af .NET framework

Jeg får følgende fejl når jeg forsøger at installere C% light på en sprit ny maskine med win 98:
1645: fejl ved installation af .NET framework, afslutningskode 1633.

hvad er der gal?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 10:08 #1
Installer den nyeste version af Windows Installer fra følgende link:

http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=9DD7A078-F8B0-457F-96CD-39C8428C2AEE&freetext=&DisplayLang=en

eller benyt følgende vejledning:

Ved fejl under installation af C5 3.0 .NET Framework:

    Mindstekrav til C5 3.0

-    Microsoft Internet Explorer ver. 5.50 eller højere (check version ved at åbne browser og vælge hjælp/Om Internet Explorer)
-    Windows Installer ver. 2.00.2600.2  eller højere

Windows Installer checkes for version ved Start/Kør/msiexec
Hvis den faktiske version er lavere end den ovenfor angivne, skal Windows Installer opdateres:

1)    Kør InstmsiA.exe (Win 98, Win ME) – ligger på 3.0 CD
2)    Kør InstmsiW.exe(Win 2000, NT, XP m.m)

Hvis dette ikke hjælper kan følgende afprøves:

3)    Dotnetfx.exe køres (manuel installation af .NET Framework)

Hvis dette heller ikke hjælper kan det prøves at installere SP1 til .NET:

4)    NDP10SP317396.exe
5)    Eller isscript.msi
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 10:09 #2
Bemærk mindstekrav til Internet Explorer og opdater evt. fra Microsoft
Avatar billede ciao Nybegynder
27. april 2003 - 21:08 #3
Har du lagt .net framework 1.0 ind via WindowsUpdate ?
- det virkede fint for mig.