Avatar billede math01 Nybegynder
10. april 2003 - 09:33 Der er 9 kommentarer

min hjemmeside på nettet ?

jeg har en side på 5 kb html, jeg vil gerne ligge den på nettet så hurtigt som muligt, hvor kan jeg oprette mig og ligge den hurtigt, og tak for jeres hjælp..
Avatar billede medions Nybegynder
10. april 2003 - 09:36 #1
math01> Du kan få den op og ligge på min server... -men jeg skal lige hjem først (er på arbejde nu)

Send en mail til mig hvis du er intersseret... -der er understøttelse af PHP og snart JSP (er igang med at sætte det op)

email: rune@medions.dk

//>Rune
Avatar billede math01 Nybegynder
10. april 2003 - 09:39 #2
hmm, kan jeg ikke nu, er der slet ik noget på nettet ?
Avatar billede jimse Nybegynder
10. april 2003 - 09:43 #3
Har du ikke lidt plads hos din internetudbyder? Typisk får man da både plads til noget mail og lidt hjemmesideplads.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
10. april 2003 - 09:44 #4
Send den til ricky@romdata.dk så smider jeg den op på www.romdata.dk/dit_ønske i løbet af 3 min

MC
Avatar billede zaloot Nybegynder
10. april 2003 - 09:46 #5
smid den ud på friserverplads.dk.......eller via et FTP-program kan du få en .tk side helt gratis på www.dot.tk
Avatar billede medions Nybegynder
10. april 2003 - 09:47 #6
well, der er selvf. friserverplads.dk -men de er ret tit nede!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
10. april 2003 - 16:12 #7
Har du fundet et sted?

//>Rune
Avatar billede pondo Nybegynder
23. april 2003 - 15:28 #8
www.webbyen.dk... hurtig og nemt at gå til!!

Pondo and out
Avatar billede medions Nybegynder
15. juli 2003 - 12:06 #9
?