Avatar billede jdavid Nybegynder
09. april 2003 - 21:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskiner kan ikke finde mine "undersider"

Jeg har en IIS 6 kørende med 3 hjemmesider på. Jeg har tildelt hver side en host header.
Problemet er at mine sider ikke bliver fundet af nogle søgemaskiner. Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede thaman65 Nybegynder
09. april 2003 - 21:36 #1
Kan google heller ikke finde dem?
Avatar billede zaloot Nybegynder
09. april 2003 - 21:43 #2
tilmeld dem på go gameldags vis
Avatar billede viciodk Praktikant
09. april 2003 - 21:46 #3
altså du har: <META NAME="robots" CONTENT="all"> ?
Avatar billede jdavid Nybegynder
09. april 2003 - 22:32 #4
viciodk> explain ! Er det et tag der skal sættes ind i htmlkoden ?
Avatar billede qubi Nybegynder
09. april 2003 - 22:35 #5
du kan godt sætte metatags ind i din html, men det er efterhånden de færreste søgemaskiner der søger i dem..
Avatar billede jdavid Nybegynder
09. april 2003 - 22:40 #6
ok. Der var ingen problemer da jeg kun havde et enkelt site. Men dem der fået host headers kan ikke findes, heller ikke af google.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. april 2003 - 23:25 #7
Har du en URL til dine sider? Hvis dine undersider fx kun kan tilgås
via en JavaScript (DHTML) menu, kan søgemaskinerne ikke se dine
links - de udfører ikke JavaScript.
Avatar billede jdavid Nybegynder
12. april 2003 - 22:16 #8
Jeg lukker spørgsmålet da jeg ikke rigtig har fået noget brugbart :o(
Avatar billede double-g Juniormester
12. april 2003 - 22:20 #9
prøv at tjekke http://www.joyzone.dk