Avatar billede zaloot Nybegynder
09. april 2003 - 21:24 Der er 3 kommentarer

problemer med popup

hej eksperter....

når Windows starter hos mig kommer der 3 vinduer, der leder efter nogle filer, der enten er blevet slettet eller flyttet. De skal åbenbart ikke bruges til noget, da det hele fungerer fint uden dem så hvordan kan jeg undgå de der vinduer..??

                                ZalOot
Avatar billede bredker Nybegynder
09. april 2003 - 21:27 #1
prøv at se om de er i
start>programmer>start
hvis de er der kan du bare slætte dem ved at H klikke på dem og slette
hvis den er helt tom starter din maskine også hurtigere op
Avatar billede htm Nybegynder
09. april 2003 - 21:37 #2
Kig i registreringsdatabasen i denne key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Alt det der står der vil starte op under opstart af Windows!
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:55 #3
lukketid