Avatar billede dellevela Nybegynder
09. april 2003 - 21:18 Der er 2 løsninger

usb netværks dims

jeg har fundet denne dims og den skulle være meget smart. http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=240159&kat=

men har aldrig prøvet det. holder det. eller hvad vil i anbefale skal jeg købe noget dyre eller billiger?
Avatar billede bredker Nybegynder
09. april 2003 - 21:36 #1
den er udmerket , men hvis det er fordi du vil på et netværk vil jeg dog anbefale at du køber et netkort istedet det er nemmere at sætte op og så er det en hel del billigere
Avatar billede zaloot Nybegynder
09. april 2003 - 21:47 #2
denne der er da også pænt billig og så er en flot, ny og er sikkert smart.....tag og køb den