Avatar billede sjurdur_knudsen Nybegynder
08. april 2003 - 14:18 Der er 5 kommentarer

T68i bluetoot

Hej der ude..
Jeg er den heldige ejer af en Ericsson T68i, og har nu købt en D-link - Bluetooth USB Adapter (Personal Air Wireless Network), MEN jeg kan ikke finde telefonen når jeg søger efter den fra PC'en. På telefonen ser det godt nok ud til at PC'eren er fundet. Når jeg vælger synkroniser på PC'en søger den ét par minutter og melder så at den ikke kan finde telefonen. Jeg har installeret softwaren der fulgte med D-link'et og det der fulgte med telefonen. Jeg kører Windows XP og Office 200 (begge DK).
Hvad gør jeg forkert - er der nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
09. april 2003 - 09:50 #1
Prøv at gå ind i kontrolpanelet og vælg sony ericsson ikonet og sæt da porten til 7 eller 8.
Avatar billede 1nsane Nybegynder
23. april 2003 - 08:58 #2
http://www.eksperten.dk/spm/297332

tror du finder din løsning lige der
Avatar billede benny.dk Nybegynder
23. april 2003 - 09:45 #3
insane - det var jo faktisk det samme jeg sagde......
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
23. april 2003 - 22:59 #4
Jeg har lige leget med det samme. Tilsyneladende skal man bede telefonen om at lede efter BT-enheder samtidig med, ellers kan USB donglen ikke finde den.

Når du så har gjort det så skal du huske at bede phone monitor om at reservere COM port 3 (f.eks.) og enable at du skal bruge COM-port services over BT. Derefter burde du kunne genstarte og bruge SE programmet til at synce med. Husk at sætte begrænsinger på om alle opgaver fra Outlook skal synces (incl. gennemførte som er default) første gang, ellers ende du som mig med at sidde og vente på 260 løste opgaver der tager al telefonens memory.

Håber det hjalp...ellers må jeg lige uddybe.
Avatar billede toffiathome Nybegynder
30. april 2003 - 12:54 #5
Hej der - Du skal huske at "parre" din enheder, og en ting som jeg har kons. er at der skal være go' saft på batteriet. Når du ahr paret enhederne skal der laves en "kode" på din telefon, og derefter spørg pc'en om den samme kode. Så skulle du være på.
P.S.
Du får en ikon på p.l. som du skal højre klikke på for at konfig. sync. programmet til din ericsson. Her vil du se at din telefon har fået et navn underfanbladet "mobiltelefoner" og under fanebladet "Sim-Kort" står der nu Mit sim kort. Så skulle alt køre. Held og lykke.