Avatar billede gzus_dk Nybegynder
08. april 2003 - 09:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Servlet upload eksempel

Jeg er på udkig efter et eksempel, eller noget kode der giver mig klarhed over for hvordan en upload servlet lettest laves. Det skal ikke bare være en færdig pakke jeg kan bruge, men derimod noget source, som jeg har lov til at ændre og tilføje i.

Nogen der har et link, eller kode ?

/Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
08. april 2003 - 09:22 #2
Avatar billede disky Nybegynder
08. april 2003 - 10:20 #3
Den bedste du kan få er nok uden tvivl:
http://www.servlets.com/cos/index.html

Det eneste der skal til er:
MultipartRequest multi = new MultipartRequest(request, currentDir, 5 * 1024 * 1024);
Hvor request er det HttpRequest objekt du får i din servlet, eller JSP side.

og currentDir er en String med path til det directory der skal gemmes i.

og 5*1024*1024 er antal bytes det max må fylle.
Avatar billede gzus_dk Nybegynder
08. april 2003 - 10:26 #4
Jeg fandt et sted med open source og ingen licenseregler, lige hvad jeg manglede, så jeg selv kan bygge videre. Tak for hjælpen anyways.

http://www.java-internals.com/code/

/Morten