Avatar billede twixie Nybegynder
02. april 2003 - 23:33 Der er 3 kommentarer

Bedste earbuds?

Jeg leder efter, de bedste earbuds (de små høretelefoner man putter i ørene) der kan købes for penge!

Et link til nogen ville være herligt!

som sagt er prisen underordnet, det skal bare være créme de la créme indenfor earbuds :)

Og det skal være earbuds så ik noget med at linke til diverse, denon og Sennheiser høretelefoner.
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. april 2003 - 23:37 #1
De bedste firmaer går nok mest op i høretelefoner.
Men ellers er sony da ret fede. Dem som fulgte med min
MD spiller fandme godt.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
03. april 2003 - 12:29 #2
sennheiser laver også earbuds, har selv sådan nogle og de er ret gode.
købt hos "el giganten"
Avatar billede jimmy-n Nybegynder
11. juni 2003 - 10:44 #3
Hvad med noget i den her stil?
http://www.etymotic.com/musicians/more6.asp
De er i hvert fald ikke helt billige, og skulle efter sigende lyde ret godt.
Jeg har selv et par Sony, der også sidder helt inde i øret, som jeg er meget tilfreds med. De koster dog ikke helt så meget som de ovenfor nævnte.