Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 23:23 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

almindelig undren (generel debat)

Hejsa - min far har et autoværksted og har fået et tilbud om en side der undrer mig en del. Det der undrer mig er at det er den kæde han er tilknyttet der har anbefalet ham at bruge det pågældende firma.

De skriver i tilbuddet at man for et ekstra gebyr kan få opdateret den side man får lavet med service express ( www.servicexpress.dk ) Jeg har aldrig nogen sinde hørt om programmet, så jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender det.

Endvidere kan man for endnu et ekstragebyr få nogle biler på en bilsalgsside og navnet er no kidding www.autoxpress.dk -dette undrer mig også da jeg aldrig har hørt om det og egentlig regnede med at folk generelt brugte BT\'s bilbase eller hvad den nu hedder.

Rent faktisk er den side de henviser til forholdsvis fed www.brix-auto.dk

Nå men jeg håber på at få et par svar
på forhånd tak
Denboj
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 23:27 #1
Har ikke hørt om den før, men kan da sige at www.autoxpress.dk  ikke virker spicelt fed.

Dog kan web-sale.dk sikkert tilbyde din far et godt tilbud på homeside også ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 23:28 #2
ej, det var et svar værd..
Avatar billede xtom2 Nybegynder
15. november 2000 - 23:29 #3
Hej denboj.. jeg kan sgu ikke bidrage med så meget lige på dét felt, selv om jeg er tosset med alt indenfor biler/MC.. men det lyder sgu godt nok lidt halvskummelt, og især første link som da næsten slet ikke virker på de fleste sider. Og deres forum virker heller ikke. Og demoen mere eller mindre.. måske man burde høre FDM eller andre interesseorganisationer af?
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 23:49 #4
http://www.bilzonen.dk/ så fandt jeg den jeg tænkte var den mest almene
Avatar billede perj Nybegynder
15. november 2000 - 23:51 #5
Hvad mener i om denne her www.hrbiler.dk
Den er enkelt men fejlfri, men indeholder ikke så mange biler endnu. Billederne er heller ikke for gode;-), men det lærer automekanikeren sikkert snart.
Avatar billede perj Nybegynder
15. november 2000 - 23:53 #6
Undskyld denboy.
Jeg glemte at tilføje at jeg heller ikke kender www.servicexpress.dk, men sitet virker lidt forvirrende efter min mening.
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 23:54 #7
perj// du har ret i at siden er ret fed - men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg synes om navnet - Jeg kan rigtigt godt lide måden søgefunktionen er bygget op på -men den er jo også magen til bilzonen LOL (der godt kan virke rodet)
Avatar billede perj Nybegynder
15. november 2000 - 23:58 #8
denboy/
Hvad mener du med at du ikke synes om navnet? Tænker du på HR Biler, så er den skræddersyet til kunden;).
PS: Kendte ikke bilzonen
Avatar billede madsmadsen Nybegynder
16. november 2000 - 00:15 #9
Din fatter bør udvise mere end almindelig skepsis i forhold til firmaet, som bl.a. skriver >\"Du skal kun på nettet, når dine hjemmesider skal overføres. Du sidder altså i fred og ro
og fremstiller/retter dine sider uden at tænke på telefonregningen.\"<

Virkelig revolutionerende...der er sandsynligvis tale om en overvægtig udviklingshæmet pubertetsunge som sidder i en kælder og lige har fundet ud af at der noget der hedder internet.

Intet navn - tlfnummer - fax - adresse - åbningstider - eller noget -retuner \"tilbuddet\" og overvej at skifte kæde....
/Mads
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. november 2000 - 02:15 #10
Eller den anden vej rundt.
En eller anden initiativrig nybegynder har fundet en niche hvor han kan være til nytte for de mange værksteds-ejere der ved endnu mindre om websider end han gør.
Det er da al ære værd.
Og måske en mulighed for denboy hvis han kan gøre det bedre og/eller billigere.
Avatar billede perj Nybegynder
16. november 2000 - 02:29 #11
jakoba//
Den \"initiativrige nybegynder\" har måske endnu ikke fundet ud af at træerne ikke gror ind i himmelen. Hermed mener jeg, at der er mange om budet.
Tror du denboy er ved at sondere terrænnet.;). Det kunne lyde som om du kender ham eller hvad?
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. november 2000 - 03:24 #12
perj > Nej. jeg kender hverken denboy eller serviceexpress.
Jeg syntes bare diskussionen smagte lidt for meget af sure rønnebær.
Avatar billede madsmadsen Nybegynder
16. november 2000 - 10:11 #13
jacoba > jorden kalder.;-))..www.servicexpress.dk \'s salgsstrategi svarer til at en autoforhandler reklamerer med \"at du kan sidde ned under kørslen\" - at bruge vendingen \"du sparer penge ved selv at lave dine sider uden at være på nettet\" come\'on..det er da en joke.
Manden har snuppet en eller anden skabelon fra et freeware-apz og sælger det nu videre som \"den dybe tallerken\".
Intet sted på siden er der mulighed for at kontakte det navnløse webfantom. Intet om priser - intet om nogetsomhelst - Kun en samling døde links, og en svada om hvor godtdet kunne blive....hvis altså bare...i lige sender nogen penge først..
Jeg deler ikke dine spisevaner og ved derfor ikke meget om rønnebær, til gengæld ved jeg hvad mine penge og tid ikke skal gå til.
Hvis >denboy< vil gøre sin far en tjeneste finder han en af de mange hundrede andre ordentlige muligheder som findes. Held og lykke ;-))
/Mads
ps. siden indeholder iøvrigt en skjult bjælke som vedk. åbenbart ikke rigtig har vidst hvad han skulle bruge til....
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. november 2000 - 11:41 #14
Ingen uenighed om at siden er sølle.
Mht: \"du kan sidde ned under kørslen\" ville jeg nok kalde det almindelig markedsføringsjargon . Og ja; jeg er ked af at reklamer har andre moralske normer end virkeligheden.
Eller måske snarere glad for at virkelige mennesker som regel har bedre normer end det.
En endelig \"dom\" kan vel først afsiges når nogen tilmelder sig hans service så vi kan finde ud af om han virkelig leverer noget for pengene.
Avatar billede denboj Nybegynder
16. november 2000 - 19:29 #15
rart at høre at de fleste er enige med mig. Lige nogle små detaljer - serviceexpress lægger jo faktisk en refference - nemlig www.brix.auto.dk som jeg også tidligere har nævn - Uanset hvordan man vender og drejer det så ser siden jo rent faktisk checket ud - Det var rent faktisk det der fik mig til at komme i tvivl. Jeg begynder nemlig snart at tvivle på min egen dømmekræft - for hver eneste gang min far kommer med noget \"computer\" noget så virker det som om der er nogen der kun tænker i at tage røven på ham. Og nej det er ikke fordi jeg leder efter nicher og nej jeg hedder ikke Denboy men Denboj fra Den(nis) Boj(sen) tak :-)
mvh Denboj
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 17:20 #16
hmm - der sker vist ikke så meget mere her :-(