Avatar billede n-link Nybegynder
29. marts 2003 - 23:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ikoner

Jeg står og mangler en masse grafiske ikoner til et community. De skal passe til alle designs, altså ikke nogle specielle farver. De skal være simple, men gerne lidt kreative. Man skal kunne se hvad de står for.
De ikoner jeg mangler er:
Svar ikon - Til et svar på intern post, eller et forumindlæg
Slet ikon - Til sletning af forum indlæg, eller whatever der nu skal slettes
Opret ikon - Til oprettelse af forum inlæg, post besked, eller andre ting..
"Edit" ikon - Til at rette i f.eks. forum indlæg
"Venne ikon" - Til ens vennelister, eller bare en enkelt ven
Post ikon - Normalt post ikon, f.eks. et brev
Point ikon - F.eks. et mønt agtigt ikon
pc ikon - Et ikon med f.eks. en skærm på

Det var vist en lang liste, men det var alt hvad jeg kunne komme i tanke om ;)
Hvis du laver ikonerne i adobe photoshop, vil jeg meget gerne have .psd filerne.

Håberne der er nogle grafikere derude der har lyst til at lave disse ikoner! ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
30. marts 2003 - 00:27 #1
Avatar billede n-link Nybegynder
30. marts 2003 - 00:40 #2
Jeg er ikke grafiker, og har ikke lyst til at sætte mig ind i det. Og så vil jeg helst have nogle lidt kreative ikoner, ikke billige ms efterligninger :/
Avatar billede mathiash Nybegynder
30. marts 2003 - 11:23 #3
Jeg vil gerne lave nogle ikoner :-)
Men jeg har ikke photoshop, så du kan desværre få en .psd fil. :-(

(ICQ: 214898110, Msn og e-mail: mathias-hansen@jubiipost.dk)

//Mathias
Avatar billede mathiash Nybegynder
30. marts 2003 - 11:31 #4
Hvilken størrelse??? 16x16 eller 32x32 eller ???
Avatar billede n-link Nybegynder
30. marts 2003 - 13:26 #5
Helst 16x16..
Og meget gerne med gennemsigtig baggrund ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juli 2003 - 11:09 #6
Må vi se de ikoner mathiash har lavet for dig? Eller det må vi vel, for sådan er reglerne jo.. :D
Venter spændt!
Avatar billede mathiash Nybegynder
17. juli 2003 - 12:39 #7
www.matisen.dk/exp/icons/

Sorry :(
Havde jeg glemt.