Avatar billede theportal Nybegynder
28. marts 2003 - 18:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Printerproblemer med w2k som printerserver!

Hej eksperter!

Jeg har en Windows 2000 maskine og stå som printerserver, og en windows 95 maskine og stå som klient. Problemet er så, at når jeg prøver at udskrive fra 95-maskinen printer den bare en figur der viser at CMY'erne er tomme (de farvede blækpatroner) - problemet er så at jeg sagtens kan udskrive med farver fra min windows 2000 maskine - nogle de rhar oplevet lignende eller har en mulig løsning?

Printeren er en HP 2000C
Avatar billede homeentertainment Nybegynder
28. marts 2003 - 20:06 #1
det kan være du ska installere drivere til win95 under printer settings
Avatar billede serverservice Praktikant
29. marts 2003 - 00:16 #2
der er noget der hedder: sharing-additinal drivers ....på driveren
Avatar billede homeentertainment Nybegynder
29. marts 2003 - 22:31 #3
inden under printer settings, sharing, additional drivers, så
prøv at krydse boksen af ved windows 95/95 driver og installer den.. D ka
være d hjælper!
Avatar billede theportal Nybegynder
30. marts 2003 - 04:56 #4
Den box er checket!
Avatar billede serverservice Praktikant
30. marts 2003 - 10:43 #5
Og har du installeret de "add drivers" til w95?
Avatar billede theportal Nybegynder
30. marts 2003 - 12:06 #6
Jep!
Avatar billede svein Nybegynder
31. marts 2003 - 09:50 #7
Forsøg dette:
Installer en lokal printer på din Win95 maskine - den samme printer driver som du ønsker at tilknytte dig på din Win2000 print server!
Når så du kommer og fortæller din Win2000 maskine at du gerne vil installere den printer som den har sharet ud - så vil den kigge efter - se at du har en eksiterende driver i forvejen og vil så ikke påtvinge dig sin egen driver!!

Svein
http://www.svein.dk
Avatar billede theportal Nybegynder
03. april 2003 - 17:34 #8
Luk.
Avatar billede svein Nybegynder
03. april 2003 - 19:58 #9
og???
Avatar billede theportal Nybegynder
03. april 2003 - 20:05 #10
Problemet lå i at printerpatronerne var udløbet - underligt nok!
Avatar billede serverservice Praktikant
03. april 2003 - 20:13 #11
Havde du virkeligt ikke checket det inden du oprettede spm?
Avatar billede theportal Nybegynder
03. april 2003 - 20:21 #12
Nope, anede ikke at den bare blokkede for udskrift