Avatar billede karmacola Nybegynder
26. marts 2003 - 13:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB Ver. PS2

Hejsa Folkens !

Har en GPS reciver, med et ps2 stik, men min laptop har kun USB porte..Kan finde mange konvertere, dr kan lave usb om til ps2, men den anden vej rundt kniber det.
Hvis nogen kan smide et gyldigt link, smider jeg points :o)
Tak.
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
26. marts 2003 - 13:41 #1
Har du USB2 porte?
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
26. marts 2003 - 13:49 #2
Avatar billede karmacola Nybegynder
26. marts 2003 - 13:53 #3
Nix, sorry du, ingen USB 2, men kan det ikke bruges alligevel ? Mener hvis jeg nu havde en Ps2 mus og ville koble den til en USB port, kan man så ikke bruge et USB 2 kabel/ -omformer ?
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
26. marts 2003 - 14:00 #4
Jo jeg tror det kan bruges, men ring da lige til midtdata og hør ad, så er du på den sikre side
Avatar billede karmacola Nybegynder
26. marts 2003 - 14:03 #5
God idé..Hvis der er gevindst..Kommer der points :o) Tak under alle omstændigheder
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
26. marts 2003 - 14:08 #6
np :-)
Avatar billede karmacola Nybegynder
26. marts 2003 - 14:26 #7
Tak for det..De påstår hos det skulle fungere..:o)