Avatar billede scope Nybegynder
26. marts 2003 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ImageMagick

Der skulle vel aldrig være nogle der er faldet over en com-wrapper/dll til dette tool så det kan bruges i ASP eller .NET

Umiddelbart kan det jo kun tilgåes ved at afvikle exefilen for hver eneste konvertering ligessom i  de gamle cgi-programmer.. Det må kunne gøres bedre..

Jeg er interesseret i alle brugbare løsninger..
Avatar billede mortrr Praktikant
26. marts 2003 - 16:39 #1
Der findes en ImageMagickObject.dll som man kan få at i gennem
set imgObj=Server.CreateObject("ImageMagickObject.MagickImage")

Men om det virker ved jeg faktisk ikke.
Avatar billede mortrr Praktikant
26. marts 2003 - 17:26 #2
Må hellere lige nævne at jeg har brugt den via scripting host, men ikke haft brug for den i asp-sammenhæng.
Så derfor "Men om det virker ved jeg faktisk ikke"
Avatar billede scope Nybegynder
09. februar 2005 - 13:38 #3
luk