Avatar billede lionking11 Nybegynder
13. november 2000 - 17:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Unibank PC bank i Windows2000

Problemet er, at efter installation af Unibank PC bank, så kan jeg kun lukke programmet ved at trykke ctrl+alt+delete. Hvis jeg lukker det normalt, kommer der en \"access vialation error 0x00456\" eller noget i den stil? Jeg har installeret Service Pack 1, og har installeret en version 3.5 af PC bank, som skulle være den nyeste.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. november 2000 - 17:20 #1
jeg har det også¨kørende, dog uden problemer. Jeg har ikke installeret nogen sevicepack så det kan være der problemet ligger
Avatar billede jens Nybegynder
13. november 2000 - 17:22 #2
Måske skulle du spørge de \"rigtige\" eksperter her ( og nu bliver URLen knækket sønder og sammen):

http://www.unibank.dk/index.asp?cont=http://www.unibank.dk/sitemod/moduler/unibank_dk/pcbank/index_pcbank_sogs.asp!pid=11153!!strcorecontentarea=35

Jeg har ingen problemer med Unibank på Win2k

Hilsen
Jens
Avatar billede LNG.DK Novice
13. november 2000 - 17:23 #3
Har du fået nyt password eller noget i den stil.
Eller installeret programmet for anden gang ??
Avatar billede superole Nybegynder
13. november 2000 - 17:24 #4
Her du indlæst en bruger, for jeg havde samme problem, da jeg have formateret min computer, indtil jeg gendanne min profil
Avatar billede jens Nybegynder
13. november 2000 - 17:24 #5
Se f.eks hvad de skriver i forhold til access vialation:

Løsningen på dette problem er at reinstallere PC bank. Hvis du ønsker at blive guidet igennem dette, anbefales det, at du kontakter Hotline telefonisk.

Det, der almindeligvis gør, at dette problem opstår, er, at der ligger noget antivirussoftware eller anden software, der blokerer for installationen.

Du bør reinstallere PC bank på følgende måde:

Genstart pc\'en
Tryk Ctrl + Alt + Delete én gang
Her skal du lukke alle programmer, undtagen Explorer og Systray, ved at klikke på Afslut job
Gentag punkt 2 + 3, indtil kun Explorer og evt. Systray er tilbage
PC bank-cd\'en indsættes, og PC bank installeres

Herefter skal pc\'en genstartes.
Avatar billede LNG.DK Novice
13. november 2000 - 17:26 #6
Husk lige at tage backup af din profil inden.
Avatar billede lionking11 Nybegynder
13. november 2000 - 17:34 #7
Jeg er superglad for alle jeres svar! Men desværre har jeg prøvet det hele. Dog har jeg ikke prøvet at afinstallere Service Pack 1, og så installere det derefter. Prøver det i aften :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. november 2000 - 17:40 #8
den der servicepack hvad gør den egentlig???
Avatar billede jens Nybegynder
13. november 2000 - 17:54 #9
Har du også prøvet \"at du kontakter Hotline telefonisk.\" ;-)
Avatar billede svein Nybegynder
14. november 2000 - 10:20 #10
Har du bestilt den specielle udgave af PCBank 3.5 for Windows 2000, eller har du bare installeret standard?
Avatar billede lionking11 Nybegynder
14. november 2000 - 10:36 #11
Jeg har en Version 3.5, som der står på cd-rommen. Om den er specielt til Windows2000 ved jeg ikke?
Avatar billede svein Nybegynder
14. november 2000 - 10:41 #12
Så skal du ringe Hotline hos Unipcbank og bestille en cd med version 3.5 til Win2000.
Eller du går ind på Unibanks hjemmeside, vælger PCbank og går ind på Spørgsmål/svar.
Der kan du bestille en cd via mail, så lenge du har din PCbanks aftalenr.
Avatar billede lionking11 Nybegynder
14. november 2000 - 11:09 #13
Jamen tak, det vil jeg så gøre :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. november 2000 - 07:35 #14
PC Bank vil slet ikke installeres på Windows 2000, hvis man har en ældre version af PC Bank... så hvis du har det installeret, skulle det også fungere til Windows (hvilket det ikke gør i dit tilfælde, men det har ikke noget afgøre med at det ikke er lavet til det)