Avatar billede lapper Nybegynder
22. marts 2003 - 17:32 Der er 9 kommentarer

hvad er

hvad er mf filer
og rsa filer
og sf filer og hvordan laver man dem
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2003 - 17:39 #1
En .MF fil kan være en manifest fil i en jar-fil.

Jeg ken ikke udelukke at den bruges til andet også.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2003 - 17:40 #3
rsa-filer og sf-file har jeg aldrig hørt om.

[jeg kender naturligvis RSA fra kryptering]
Avatar billede viciodk Praktikant
22. marts 2003 - 17:42 #4
lapper -> Er du sikker på at alle de tre nævnte filformater har noget at gøre med Java?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2003 - 17:44 #5
vicio>

Da MF linket ikke nævner jar manifest, så vil jeg
være lidt skeptisk overforvædien af det repository.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. marts 2003 - 17:47 #6
lapper >> har du noget at gøre med brugeren "xearo" som lige har stillet nøjagtig samme sprøgsmål (http://exp.dk/spm/332099) - med nøjagtig samme mængde points ???

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede viciodk Praktikant
22. marts 2003 - 18:12 #7
arne -> Det har du naturligvis ret i, men tilsyneladende findes ingen officielle file extension databaser på nettet som 100 % dækker alle filer. Derfor bliver man nødt til at kigge mange sider i stil med filext.com igennem for at se hvilke programmer der kan åbne/benytte et bestemt filformat.

Men du har ret i at MF kan være en manifest-fil i en jar-fil: http://www-1.ibm.com/servers/eserver/iseries/software/websphere/wsappserver/docs/as400v35/docs/ejbjars.html
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2003 - 18:28 #8
Man ikke engang at gå til noget så eksotisk som WebSphere og EJB Jar.

Enhver ganske almindelig jar-fil vil også indeholde en MANIFEST.MF !
Avatar billede arne_v Ekspert
22. maj 2003 - 22:39 #9
lapper>

Tid at lukke spørgsmålet ?