Avatar billede popcorn Nybegynder
19. marts 2003 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

1641_Kalender

Hej.
Er der nogen som kender til stedet hvor man kan downloade følgende asp-kalender.

Jeg kan ikke huske hvilken hjemmeside jeg fik den fra, jeg har kommet  til at slette den fra maskinen, men vil gerne have den igen.

Håber nogen kan hjælpe mig. ????
Avatar billede dadam Nybegynder
19. marts 2003 - 22:34 #1
Denne hjemmeside kan du downloade den i Engelsk version:) http://www.scripting.de/asp/kalender.shtml
ellers kender jeg ik' flere:/

MVH dadam
Avatar billede popcorn Nybegynder
19. marts 2003 - 23:15 #2
Det er ikke den.
Den skal hedde 1641_kalender.asp
Og den er fra en dansk hjemmeside.