Avatar billede jhammer Nybegynder
13. marts 2003 - 14:56 Der er 5 kommentarer

Sekund med decimal

I forbindelse med udvikling af et større ASP program (VB script) har jeg brug for at logge, hvor lang tid programmet (og dele heraf) er om at blive udført.

Det skal være med 1/10 sekunds nøjagtighed.

Jeg har prøvet med funktionen DateDiff, men den leverer kun i hele sekunder! Er der én der kan hjælpe?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
13. marts 2003 - 15:02 #1
Du skal intallere en komponent til tidsregistrering, asp leverer så vidt jeg ved kun tid i hele sekunder.

Hvis din server understøtter det kan du evt knytte noget .NET sammen med din asp side
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
13. marts 2003 - 15:02 #2
Hey.
Jeg tror ikke der er nogle funtioner der kommer tættere på en DateDiff gør...
Men er dog ikke sikker...
Avatar billede -mundi- Nybegynder
13. marts 2003 - 15:02 #3
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. marts 2003 - 15:03 #4
Avatar billede jhammer Nybegynder
13. marts 2003 - 17:19 #5
ja så må jeg jo bare bruge javascript ...