Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
12. marts 2003 - 00:59 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

DVD-rip med undertekst

Hvilket program eller programmer skal jeg bruge hvis jeg vil rippe en DVD om til divX? den skal gerne ende med danske undertekster og 6 kanals lyd (5.1) og skal kunne passes ned på 700 eller 1400 mb..

Mvh Martin
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. marts 2003 - 01:16 #1
Der er foreksempel et her; http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=dvdripper&tg=dl-2001 | Det kan kopiere DVD til DivX, AVI, or MPEG1, MPEG2 filer.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. marts 2003 - 01:18 #2
men ellers her er der et smæld at vælge imellem; http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=dvd+ripper&tg=dl-2001
Avatar billede frewald Nybegynder
12. marts 2003 - 01:51 #3
kig på www.vcdhelp.com - de kan fortælle dig alt om den procedure...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 00:18 #4
Øhhhhh ja ? hvorfor afviste du lige det ?
Avatar billede matz Nybegynder
13. marts 2003 - 00:22 #5
Jackass :D
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
13. marts 2003 - 00:30 #6
DVD-programmet var kun en prøve version.. eller hvad det hedder.. det kunne kun rippe 20% af ens film. Men har fundet noget på kazaa nu..
Vh Martin
Avatar billede matz Nybegynder
13. marts 2003 - 00:38 #7
martinpaulsen >> LOL! Du ved godt at kazaa er ulovligt ik? ;)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 00:39 #8
Ehm er du sikker på du har set det heel igennem ? for jeg kan sagtens finde massere på det link som er gratis at bruge....
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 00:50 #9
matz>> Hvorfor tror du Kazaa er ulovligt? Så skal det da være fornyeligt at det er blevet det.
Avatar billede popsy Novice
13. marts 2003 - 00:58 #10
Backside> Du har da helt ret i at kazaa ikke er dømt ulovlig, men jeg tror nu også meningen var noget i retning af.: Hvor mange lovlige freware programmer finder man på kazaa, specielt til at rippe med? :D
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 01:05 #11
Jo, men det var bare den bemærkning der var lidt ved siden af.
"Du ved godt at kazaa er ulovligt ik?"
Men det er det jo ikke, det er brugen af det der kan være ulovlig.

Og jeg vil tro at der er lige så mange freeware programmer som på de ovenstående links.
Avatar billede matz Nybegynder
13. marts 2003 - 01:09 #12
backside >>> Tror godt du ved hvad jeg mener ik ? ;)
Avatar billede matz Nybegynder
13. marts 2003 - 01:10 #13
backside >>> Ligesom han skriver "Men har fundet noget på kazaa nu.." - er det måske ik ulovligt ? :-o
Avatar billede popsy Novice
13. marts 2003 - 01:12 #14
lool, nu går jeg i seng, ellers bliver jeg bare varm, og det har vi jo set hvad det kan føre til :)

G' nat alle. ;)

P.S.: Tror sq ikke man finder ret mange lovlige freeware progs. på Kazaa, der opfylder de krav som spørger stiller :)
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 01:18 #15
matz>> Jeg ved godt hvad du mener.
Men check lige din første intelligente kommentar, og så din anden, med en påstand om at kazaa er ulovligt.

popsy>> G´nat.....;-)
Avatar billede matz Nybegynder
13. marts 2003 - 01:24 #16
ok retter 2.linie til:

"LOL! Du ved godt, at brugen af kazaa er ulovligt ik"

:D
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 01:27 #17
matz>> *GG* Retter lige.....
"LOL! Du ved godt, at brugen af kazaa KAN VÆRE ulovligt ik"

Sov godt...
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 07:38 #18
backside din skide ordkløver *LÅL*
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 08:12 #19
phunkypopcorn>> Ja....