Avatar billede bollox Nybegynder
11. marts 2003 - 20:23 Der er 14 kommentarer

Tastatur uden Windoze taster

Mit 15 år gamle tastatur er ved at være træt.
Kan man stadig få (dk) tastaturer uden irriterende Windoze taster?
Er der nogen der har links til forhandlere i Københavns området?
Avatar billede the_demon Nybegynder
11. marts 2003 - 20:29 #1
Hvad er en Windoze tast??? Undskyld min uvidenhed...  :-)
Avatar billede realize Nybegynder
11. marts 2003 - 20:30 #2
de knapper der sidder mellem ctrl og alt/gr
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2003 - 20:45 #3
har du tjekket på edbpriser
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2003 - 20:49 #4
du må vist i skrotbunkernes evige jagtmarker, det ser ikke sådan ud på edbpriser, hvorfor er det så vigtigt for dig om man må spørge.Jeg kan anbefale at du ganske enkelt afmonterer de berørte knapper.
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2003 - 20:51 #5
eller monterer nåle derpå, så du ad den vej vænnes af med at fejlbetjene dem.... nå ikke joke med andres problemer
Avatar billede bollox Nybegynder
11. marts 2003 - 20:58 #6
Jeg kunne selvfølge vippe dem af med en skruetrækker men det er jo hvad jeg prøver på at undgå. Jeg syntes tasterne sidder i vejen og jeg bruger dem aldrig.
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2003 - 21:44 #7
jeg tror du må ty til at finde et andet brugt, fx på et loppemarked, eller den lokale genbrugsstation
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. marts 2003 - 22:03 #8
Du kan godt købe en løs Windows knap af mig, og så bare klistre den på - virker fint i 127 ud af 128 tilfælde
Avatar billede real_icebear Nybegynder
11. marts 2003 - 23:20 #9
Hvad vil du give for et tastatur uden windows knapper????.. Burde man ikke kalde det for en menu knap, for den virker udemærket til mandrake 9.0
Avatar billede blaatand Nybegynder
12. marts 2003 - 03:14 #10
Jeg kan huske jeg også tit kom til at ramme de taster en gang da jeg havde haft et godt gammeldavs keyboard, og så fik et nyt. Det jeg vil foreslå er at vænne dig til det, tror det er det bedste for dig selv på lang sigt også.
Avatar billede teglgaard Nybegynder
12. marts 2003 - 10:41 #11
Har lige et spørgsmål jeg ikke lige vidste hvor jeg skulle stille..

Jeg er efterhånden ret træt af tastaturer.. dvs. de "klik" tastaturer man har. Så mindes jeg at have hørt tale om et helt flat "gummi" tastatur der lige kunne rulles ud.. det ville være perfekt for mig. menhvor kan det købes? eller hvad hedder det?

Edbpriser.dk har ikke dette i deres sortiment. håber nogen kan hjælpe.

PFT

Kasper
Avatar billede blaatand Nybegynder
12. marts 2003 - 19:07 #12
Aldrig hørt om det, mit tastetur er ret lav i lyden, selvom det er et billigt et. Ikke helt lydløst, men det har en ok klang af plastik, og ikke fjedre. De lidt ældre kan være irrierterende at høre på, det vil jeg give dig ret i *knirk* *knirk*.
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 08:16 #13
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten
Avatar billede cybercow22 Nybegynder
23. april 2004 - 02:34 #14
Hej

Her er et link til dem der sælger det "gummi" tastatur .... det er det eneste jeg har kunnet finde.
http://www.safekey.dk/SafeKeyboard.htm

Håber det hjælper dig lidt.