Avatar billede the_wanderer Nybegynder
05. marts 2003 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

admin system med log-in

Jeg skal have lavet et administrationssystem med log-in (gerne med mere end en bruger, hvis dette er muligt)

Når man har logget ind skal man kunne opdaterer i de forskellige databaser der nu er, og uploade billeder til en mappe på mit webhotel

-The Wanderer
Avatar billede neess Nybegynder
05. marts 2003 - 15:27 #1
er meget du ønsker at have lavet, er jo nærmest et helt produkt. tror du skulle prøve sharkforum istedet for.

For er jo ikke gratis at få lavet alt.
Avatar billede swaxi Nybegynder
05. marts 2003 - 16:06 #2
det lyder som om du kan klare dig med phpmyadmin. (som du så kan kombinere med nogle .htaccess filer til at begrænse adgangen). til upload af billeder findes der sikkert en masse færdige scripts derude (eller du kan søge i tidligere spørgsmål, det er oppe ind imellem) ...
Avatar billede glazz Nybegynder
05. marts 2003 - 18:41 #3
Jeg er ved lave noget lignende på min side, jeg er dog ikke kommet længere end til at man kan administrere gæstebogen. Hvis du kan bruge det må du gerne få asp filerne.
du kan se det på www.paragliding.dk
user: eksperten
pass: test

password til redigering i db får du nu ikke:)
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
12. marts 2003 - 16:28 #4
ellers tak, glazz.. kan ikke bruge asp ;)
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
26. marts 2003 - 14:15 #5
bare glem det.. har selv fundet ud af det..