Avatar billede coldstorage Nybegynder
02. marts 2003 - 22:54 Der er 4 kommentarer

ASP-Nuke - nyheder virker ikke!

dau derude i stuerne..

er der nogen som har forstand på asp-nuke?

Det er fordi jeg gerne snart skal have en side bygget på det op og køre, men der er et problem!

det er som om at den ikke kan finde nyhederne, alt andet virker som det skal, men lige nyheder virker ikke... den tror ikke at der er blevet oprettet nogen!

jeg har hotel hos azero med asp, ( exec-hotel )

- håber der er hjælp at få!!!

HASTER!!
Avatar billede andersf Nybegynder
03. marts 2003 - 21:48 #1
Det den side der sender mail der ikke kan afleverer til en smtp-server.
Du skal sikre at rettigheder og kode passer til den SMTP-server.
Som standard er den sat op til at benytte CDONTS eller CDOSYS så hvis du benytter Jmail skal filen også tilrettes.
/AndersF
Avatar billede andersf Nybegynder
03. marts 2003 - 21:50 #2
Sikket noget ord-gylle jeg håber du forstår hvad jeg mener.
Nyheden kommer forhåbentlig frem på forsiden og så er det meningen at den bliver udsendt på mail også og det er ofte den sidste del der driller.
/AndersF
Avatar billede coldstorage Nybegynder
03. marts 2003 - 22:16 #3
hvad siger du så jeg skal gøre...!
Avatar billede andersf Nybegynder
03. marts 2003 - 22:38 #4
Understøtter din udbyder (SMPT-server) CDONTS så er der ikke problemer men hvis det er en exchange-server med SP3 så skal du bruge CDOSYS da der ved implementering af SP3 blev strammet op på brugen af SMTP-relay for at minske misbrug.
Hvis din udbyder understøtter Jmail skal du naturligvis tilpasse din mail-fil
Uanset om det er det ene eller andet skal du lave tilpasningerne i mail-inc.asp
/AndersF