Avatar billede mik22 Nybegynder
24. februar 2003 - 16:19 Der er 6 kommentarer

min pc virker overfyldt og bliver langsom

jeg syntes min pc kører underligt og bliver langsom. hvor kan man finde et rensningssystem som kan cleane den?
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
24. februar 2003 - 16:20 #1
Programmer >> Tilbehør >> Systemværktøjer >> Diskoprydning
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. februar 2003 - 16:26 #2
Du har fået den virus der hedder Microsoft..

Ej undskyld spam - men kunne ikk elade være..

Prøv og tøm den for spy ware med programmet Ad Aware - download.com
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
24. februar 2003 - 16:30 #3
Programmer >> Tilbehør >> Systemværktøjer >> Diskdefragmentering

rydder op og gør at computeren hurtigere finder filerne!
Avatar billede mcjensen Nybegynder
24. februar 2003 - 17:06 #4
Prøv at kigge under jobliste, og se under ydeevne og processer, om der er et ellers flere programmer, som bruger mange resourser. Men prøv også hvad "peter t n" siger (Diskdefragmentering).
Avatar billede mcjensen Nybegynder
24. februar 2003 - 19:53 #5
Prøv at kigge under jobliste, og se under ydeevne og processer, om der er et ellers flere programmer, som bruger mange resourser. Men prøv også hvad "peter t n" siger (Diskdefragmentering).
Avatar billede solution Nybegynder
26. februar 2003 - 11:02 #6
kør aktive panda online virus scan (søg under google), det er let at bruge, hvis den ikke finder virus skylder jeg dig 100 p :0)