Avatar billede freestyleren Nybegynder
06. november 2000 - 14:35 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Rat & Pedaler

Hej!
Er der nogen der kender et godt mærke/model af et sæt Rat og Pedaler til computeren (der skal være Force Feedback i) og så skal det ikke være alt for dyrt. Jeg har haft kig på en \"Thrustmaster FF13 Racing Wheel\" men ved ikke hvad den koster..
Så hvis nogen har haft gode erfaringer med noget i selv har købt må i gerne anbefale det og skriv hvad det koster...

tak.......
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
06. november 2000 - 15:11 #1
Har gode erfaringer med Logitechs Force feedbackwheel og pedaler..det er kanon kvalli!

vender lige tilbage med en pris..
Avatar billede scb Praktikant
06. november 2000 - 15:31 #2
www.edbpriser.dk
Her kan du sammenligne priser, og se de billigste forhandlere.

-SCB
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
06. november 2000 - 21:25 #3
Trust Force Feedback Rat og pedaler med et racerspil... Kr. 789,- Købt hos Retail One i onsdags...

Det kører stabilt og er i en god kvalitet...

Avatar billede freestyleren Nybegynder
07. november 2000 - 15:01 #4
jeg har nu kig på Logitech Wingman Formula Force GP, som koster 799, er der nogen der har gode erfaringer med det???
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
07. november 2000 - 16:21 #5
Jeg har logitech formula..det er totalt go kvalitet, og der er normalt oxo et racerspil med! Du finder det ikke bedre!

/JB
Avatar billede kulmann Nybegynder
09. november 2000 - 21:11 #6
Jeg kan kun varmt anbefale Logitech  WM FF, det
har jeg selv og jeg syntes det er godt.
God kvalitet til prisen.
Avatar billede freestyleren Nybegynder
10. november 2000 - 09:47 #7
Hvad er forskellen på Logitech Wingman Formula Force GP    og    Logitech  WM FF?????????
Avatar billede kulmann Nybegynder
10. november 2000 - 12:04 #8
Jeg er ikke helt sikker men jeg mener at forskellen er force feedback.
Jeg har selv det røde rat her er der force feedback & USB.
Men prøv at gå på  www.Logitech.com & kig under
game controller.