Avatar billede retep Nybegynder
05. november 2000 - 21:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Session_onEnd

Er der mulighed for at afslutte en session, og derved køre Session_onEnd, så man ikke behøver at vente det antal minutter sessionens timeout er sat til?
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
05. november 2000 - 21:08 #1
Ja

Session.Abandon()

Gør dette ;-)

Avatar billede retep Nybegynder
05. november 2000 - 21:09 #2
Nøøøh, for session.abandon sletter alle sessionsvariable, også virker min session_onEnd ikke ...
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
05. november 2000 - 21:10 #3
hvad med en session.timeout=0 ?
Avatar billede retep Nybegynder
05. november 2000 - 21:45 #4
Kan man kalde den på en vilkårlig side?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. november 2000 - 22:06 #5
session.timeout=0 fortæller bare at den side, hvor det står på for hele session\'en til at timeout NU, dvs. det kræver at det er en bestemt side der skal aktivere OnEnd
Avatar billede sa Nybegynder
06. november 2000 - 09:42 #6
Ved brug af session.abandon slettes session-variablerne normalt først efter session_onEnd er blevet udført, ligesom det er tilfældet i forbindelse med en \"normal\" timeout.
Avatar billede retep Nybegynder
06. november 2000 - 13:51 #7
Session.abandon virker fint... Jeg må have lavet en fejl, da jeg testede den først. Har fordoblet points\'ne, og givet 30 til jer begge...

Venlig hilsen
Retep ;)
Avatar billede sa Nybegynder
06. november 2000 - 15:16 #8
Jamen tak for det :-)