Avatar billede taager-kongen Nybegynder
20. februar 2003 - 20:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

højtaler.... help

Hejza, jeg vil gerne købe et sæt højtalere.. et 3 system...
Men de to højtaler (ikke subwoferen) skal være små og spille godt !...
Har kigget på edbpriser.dk men har ikke funde det jeg kunne tænke mig... kan nogen hjælpe?
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
20. februar 2003 - 20:12 #1
glemte lige at sige:
design er alt....
Avatar billede running_fast Nybegynder
20. februar 2003 - 20:49 #2
behov ? Hvor mange penge har du til det ? ........
Avatar billede popsy Novice
20. februar 2003 - 20:53 #3
Jeg har dem her, dog i søkv og sort. http://www.hkautomation.sharkskills.com/showproduct.php?backurl=http%3A%2F%2Fwww.hkautomation.sharkskills.com%2Fproductgroups.php%3Fbackurl%3D%26id%3D6&id=114

Jeg har ikke så meget forstand på hvor godt det skal lyde, men jeg synes lyden er helt kanon! Satelitterne er ikke mere end 13,5 cm høje med fod, og er en fryd i bade mine øjne og mine ører!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
20. februar 2003 - 20:54 #4
Avatar billede running_fast Nybegynder
20. februar 2003 - 20:54 #5
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
20. februar 2003 - 21:03 #6
gerne under 1000 kr .... designet må gerne være fedt :)... ingen af dem siger noget :(
Avatar billede jerk^kilroy Nybegynder
20. februar 2003 - 21:35 #7
http://www.harman-multimedia.com/shop_detail.html?cart=HK2_104577303311933&sku=CBK&id1=2
---> så får du dem ikke bedre! Jeg har selv et sæt, og lyden er rigtig god i forhold til størrelsen. Diskanthøjttalerne er rigtig stilede, og til siden design er alt, så er det vel værd at betale ekstra for?
Kan varmt anebefales - og så er det jo Harman Kardon (blær?) ;-)
Avatar billede jerk^kilroy Nybegynder
20. februar 2003 - 21:38 #8
Nu ved jeg jo ikke, hvor meget "high-tech" du går efter rent designmæssigt, men disse højttalere fra JBL er bestemt også en mulighed - dem har jeg dog ikke personlig erfaring med.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
21. februar 2003 - 16:40 #9
ellers tak for hjælpen.. købe et par amitech i dag....