Avatar billede mfj1 Nybegynder
16. februar 2003 - 19:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HTTPS

Hej,

Jeg har følgende problem:

Når jeg prøver at tilgå sikre sider gennem HTTPS, som f.eks. https://www.jyskenetbank.dk, melder min browser tilbage, at siden ikke bliver fundet. Dette gælder for alle sider, som benytter denne protokol.

Nogle ideer?
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 19:57 #1
For at kunne se den side skal du have slået SSL 3.0 fra.

funktioner ->internetindstillinger -> avanceret -> under sikkerhed fjerner du hakket i Brug SSL 3.0
Avatar billede mfj1 Nybegynder
16. februar 2003 - 20:04 #2
Jeg har nu slået SSL 3.0 fra, men lige lidt hjælper det! Der er hak i følgende under sikkerhed: Nr. 2,3,9,11,13 tager fra toppen og nedefter.

Jeg har genstartet min browser efter ændringen.
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 20:18 #3
Det er meget fint!

Har du installeret firewall? Router?

Du skal have åbnet for port 443
Avatar billede mfj1 Nybegynder
16. februar 2003 - 20:24 #4
Jeg har kabelmodem hos Stofa og en Zonealarm firewall - hvordan ser jeg om den port er åben under denne firewall?
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 20:27 #5
Hmmm - det ved jeg ikke - kender ikke lige zonealarm. Men der er et sted du skal åbne port 443 - ved ikke hvor
Avatar billede mfj1 Nybegynder
16. februar 2003 - 21:58 #6
Nogen der ved, hvordan port 443 åbnes? - jeg kan ikke finde det - leder videre på Google.
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 22:44 #7
Prøv og disable / stoppe din zonealarm for at se om det gør en forskel!
Avatar billede mfj1 Nybegynder
26. februar 2003 - 16:48 #8
Der hjælper ikke så jeg har valgt den hårde vej.