Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

counterstrike hvad sker der ?

hej jeg kan lige pludselig ikke spille på nettet længere.. har spillet for 10 min siden... loggede af ville forgæves spille igen , hvad sker der ? den siger connecting to server 219.... ditten og datten.. også siger den noget med won server ikk et eller andet hvad sker der ???
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 18:20 #1
Topic fra den CS-kanal hvor jeg idler:
"Vi ved der er bøvl med WON.. kig på Xplayn.com eller sådan noget!"
WON har tilsyneladende problemer lige nu.
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 18:21 #2
Og i #xplayn.com er topic: "WON er nede, lev med det så længe det varer"
Så der har du dit svar. :)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:21 #3
sikker at det er derfor ? der står.. could not obtain autentication.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:22 #4
Hvor langtid varer sådan noget ???
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 18:23 #5
Følgende link pastes i tide og utide - burde indeholde en løsning (hvis du kan svensk ;) ):
http://www.counter-strike.nu/won.txt
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:25 #6
nej forstod ik så meget er det..er også newbie i det.. hvad skal jeg gøre ??? hvor skod man!
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:28 #7
det her stod der...could not obtain autentication
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 18:37 #8
Hallo er der ingen der hjælper ??????????????????????????+++
Avatar billede alrua Nybegynder
13. februar 2003 - 18:39 #9
der er ikke andet at gøre end at vente...du er ikke den eneste der har det problem. bare se på http://boomtown.net/da_dk/serverlist/list.public.php - det er ikke ofte at alle boomtowns cs-servere er tomme på det her tidspunkt af dagen :D
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 18:55 #10
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 21:39 #11
normalty.. det er ikke en zip. fil, hvordan skal den så extraces ?? det forstår jeg ikke har lagt den ind i valve.. det var en rar fil...
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 21:44 #12
www.rarsoft.com - hent WinRAR, som bruges til at extracte rar-filer.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. februar 2003 - 21:44 #13
vil du være flink at gi mig det direkte link...
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 21:46 #14
Svært at klikke på Download og det øverste link?
Avatar billede tsjoker Nybegynder
13. februar 2003 - 22:28 #15
www.rarlab.com/rar/wrar311.exe så skulle du downloade WinRAR 3.11 hvor du herefter kan Downloade den anden fil!!
Avatar billede arnvig Nybegynder
14. februar 2003 - 10:21 #16
For at du kan spille på nettet, skal det først verificeres at du har en lovlig (betalt) kopi af Half-life"motoren", det gøres ved at kalde en såkaldt WON-server, som checker at keyen er valid og ikke i brug af andre. Hvis WON-serveren er nede, kan den ikke "Authenticate" otg du kan ikke spille. Det er muligt at installere en bypass, som foreslået af nOrmality.