Avatar billede keysertr Nybegynder
13. februar 2003 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med musen!

Hej
Jeg har det problem, at min nye mus ikke vil som jeg. Det er en MX 500 fra logitech. Mit OS er win98.
Mit problem er, at nogen gange er det som om, at mine akser på musen er byttet om. Når jeg kører musen op og ned kører den på skærmen fra side til side. Det sker kun nogen gange og holder op igen efter jeg har løftet musen. Jeg troede først at det var min mussemåtte, men er nu kommet i tvivl. Hjælp mig.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 16:13 #1
har haft samme problem, og jeg måtte købe ny mus.
Har du prøvet nyeste drivere, så er det næppe andet for :(
Avatar billede mufoxe Nybegynder
13. februar 2003 - 16:18 #2
Sikkert en defekt mus. Drøn ned til forhandleren og få en ny. De er forpligtede til at erstatte fejlbehæftet hardware.
Avatar billede keysertr Nybegynder
13. februar 2003 - 18:46 #3
hmm
jeg tror ikke det er en fabriaktionsfejl, ingen andre ideer? Jeg har opdateret til nyeste version af drivere.
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. februar 2003 - 01:13 #4
Prøv den på en af dine venner's Pc for at udlukke at det er musen som fejler noget.