Avatar billede renolde_dk Nybegynder
12. februar 2003 - 00:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

1000 tals seperator

Findes der en metode i java til at angive 1000 tals seperator?
Således at talet 1000000,00 bliver til 1.000.000,00
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. februar 2003 - 00:55 #1
Avatar billede renolde_dk Nybegynder
12. februar 2003 - 01:19 #2
Tak skal du have. Det var lige hvad jeg havde ledt efter.
Hvis du lige kaster et svar, får du lidt points.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. februar 2003 - 09:52 #3
Nej tak, jeg vil ikke have point for tiden.
Avatar billede renolde_dk Nybegynder
12. februar 2003 - 11:33 #4
Øhmm. Okay !?
Jeg tildeler dem til mig selv så.
:o)
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. februar 2003 - 23:08 #5
Hvordan kan det være Erik, hvis man må spørge?
Der sker vel ikke noget hvis man ikke bliver mellem de 100, der samler flest point eller?
Der er da lidt for latterligt hvis man bliver økonomisk straffet for at være behjælpelig(eller har jeg bare misforstået det helt??). Det var da vist ikke meningen med eksperten da siden startede.

mvh
Torben@total.confused.dk!!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. februar 2003 - 23:10 #6
Skal vi ikke lade være med at spamme andre folks spørgsmål.
Jeg ønsker ikke et gratis PRO-abonnement. Hvorfor kan vel være
ligegyldigt.
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. februar 2003 - 23:19 #7
Sinde nu, det var ikke for at spamme. Jeg var blot ved at tro at exp ville "straffe" dem som var meget aktive. Det lyder ikke til at være tilfældet :o) Og jo selvfølgelig kan det være ligegyldigt hvorfor du ikke vil have et gratis PRO-abbonement.