Avatar billede php_newbie Nybegynder
11. februar 2003 - 17:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logfil ?? HASTER

Hejsa...
Har tidligere fået hjælp til dette script...

  sub logfil(text)
    strTekst=text
    set FSO = Server.CreateObject("scripting.FileSystemObject")
    set myFile = fso.OpenTextFile("C:\Inetpub\wwwroot\home\log.dat", 8,true)
    myFile.WriteLine (date & " - " & time & ", IP: " & Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") & " " & strTekst)
    myFile.Close
    Set myFile = Nothing
    Set FSO = Nothing
  end sub

Jeg skal lige nu til at uploade min hjemmeside, men vil dette virker i dette script har den jo denne sti vil den ja det på nettet ?? Hvis i forstår

C:\Inetpub\wwwroot\home\log.dat

På forhånd tak !!
Avatar billede medions Nybegynder
11. februar 2003 - 17:08 #1
sub logfil(text)
    strTekst=text
    set FSO = Server.CreateObject("scripting.FileSystemObject")
    set myFile = fso.OpenTextFile(Server.MapPath("log.dat"), 8,true)
    myFile.WriteLine (date & " - " & time & ", IP: " & Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") & " " & strTekst)
    myFile.Close
    Set myFile = Nothing
    Set FSO = Nothing
  end sub

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
11. februar 2003 - 17:10 #2
Server.MapPath() hente det bibliotek som din fil ligger i...

//>Rune
Avatar billede php_newbie Nybegynder
11. februar 2003 - 17:16 #3
Tak endnu engang :)

Er lige ved at lave et par sidste små justeringer på min side.....
Avatar billede medions Nybegynder
11. februar 2003 - 17:17 #4
Fair nok :-)
Thx 4 Poinz

//>Rune