Avatar billede enragedbudda Nybegynder
09. februar 2003 - 18:38 Der er 1 løsning

Ang spm: 315211

Hej...

Jeg sad og kiggede lidt på det indlæg som ahv lagde...

Men nu har jeg lavet lidt om på koden, men nu virker det ikke... Nogen der har en ide?

Jeg fatter keine af Javacscript...

#####
Kode:
#####

<html>
<head>
<script>
startad=0
function newsdown()
{
document.news.scrollBy(0,15)
texttimer = setTimeout("newsdown()",45)
startad=1
}
function newsup()
{
document.news.scrollBy(0,-15)
texttimer = setTimeout("newsup()",45)
startad=1
}
function newsquit()
{
if(startad==1)
{
clearTimeout(texttimer)
}
</script>
</head>
<body>
<A HREF="java script:void(0)" ONMOUSEOVER="newsdown();return false" ONMOUSEOUT="newsquit()" ONMOUSEUP="newsquit()">Ned</A>|<A HREF="java script:void(0)" ONMOUSEOVER="newsup();return false" ONMOUSEOUT="newsquit()" ONMOUSEUP="newsquit()">Op</A></div>
<table><tr><td>
<div style="height:100; width:200; overflow:auto;" name="news" valign="top">
ehidfbhoind iofd oifdg poeg ef8gh gehidfbhoind iofd oifdg poeg ef8gh gehidfbhoind iofd oifdg poeg ef8gh gehidfbhoind iofd oifdg poeg ef8gh
</div>
</td></tr></table>
</body>
</html>

Håber i kan hjælpe...

mvh Gustav
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
09. februar 2003 - 20:08 #1
nå, lukker lortet...