Avatar billede colg Nybegynder
07. februar 2003 - 15:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skaf server data

jeg har sat i næsten 2 timer og kæmpet med winsock nu i visual basic. Mit problem ligger i at jeg prøver at lave et lille prog der skaffer data fra en CS(Counter Strike) server og skriver dem indtil videre ser min kode såen her ud:
Private Sub Form_Load()
Winsock1.Connect "217.157.203.214", 27015
End Sub

Private Sub Winsock1_DataArrival(ByVal bytesTotal As Long)
Dim strData As String
Winsock1.GetData strData
Label1.Caption = strData
End Sub

Private Sub Winsock1_Error(ByVal Number As Integer, Description As String, ByVal Scode As Long, ByVal Source As String, ByVal HelpFile As String, ByVal HelpContext As Long, CancelDisplay As Boolean)
MsgBox Number & " " & Description
End Sub
men inden den får nogen data overhovedet får jeg en error der siger "Connection is forcefully rejected" der er ikke password på serveren men tror det er noget med deres WON tjekke system nogen der kender en måde at skaffe de data på? azzo F.eks kills navne timeleft o.s.v...
Avatar billede tubber Juniormester
07. februar 2003 - 16:15 #1
Du kan bruge ADSI......

http://www.vbdiamond.com/Sources/ViewSource.asp?ID=3447

Jeg har selv kodet et login på et tidspunkt, den kode kan jeg godt paste den...

/Tubber
Avatar billede colg Nybegynder
07. februar 2003 - 17:15 #2
jo tak men url virker ik :/
Avatar billede tubber Juniormester
07. februar 2003 - 17:20 #3
Skal lige chekke om jeg har filen.....
vender tilbage senere

/Tubber
Avatar billede tubber Juniormester
08. februar 2003 - 11:28 #4
Har fundet filerne :O)

Smidder du lige en mail adresse så sender jeg den......
Avatar billede colg Nybegynder
08. februar 2003 - 12:59 #5
colg@fragz.dk hvad er det du sender og hvad kan jeg med det?
Avatar billede tubber Juniormester
08. februar 2003 - 13:12 #6
Det er et program som er lavet som jeg mener kan det du ønsker....

Det er open source så du kan tage det du vil ha :O)

/Tubber
Avatar billede colg Nybegynder
08. februar 2003 - 13:50 #7
:D thx for hjælpen vil se lidt på det