Avatar billede Trine Nybegynder
05. februar 2003 - 11:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nokia 7210 + Samsung T100

Jeg har:

1 Nokia 7210 (blå) 2 mdr. gammel, ikke simlåst, med org. kasse med tilbehør fra da den blev købt. Den har lidt ridser, men dette er ikke så meget, nyt cover til denne mobiltelefon kan jo købes.
*Dertil er der blevet købt en Infrarød port til USB på computeren. Nypris for dette vil være: ca. 4.000 kr. (kom med et bud)

1 Samsung T100 (sølv) 6 mdr. gammel, ikke simlåst, med org. kasse med tilbehør fra da den blev købt. Alt virker som det skal. Lidt små-ridser, men ingen dybe og ingen på display. Nypris for denne ville være: 3.300 kr. (Kom med et bud)

Begge har kviteringer og garanti + virker 100%. Kom med seriøse bud.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 11:37 #1
Avatar billede Trine Nybegynder
05. februar 2003 - 11:40 #2
Nå nå...byder du på dem eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 11:42 #3
nææ.. bare en oplysning til dem vil købe
Avatar billede Trine Nybegynder
05. februar 2003 - 11:45 #4
Ok - Fint nok. De priser jeg har fundet er hos TDC eshop.

Billede af Nokia: http://www.misskat.dk/nok_salg.jpg
Billede af Samsung: http://www.misskat.dk/sam_salg.jpg
Avatar billede lorenzo Nybegynder
05. februar 2003 - 17:58 #5
hvor kan den de evt afhentes..?
Avatar billede Trine Nybegynder
05. februar 2003 - 18:01 #6
I Grenå - eller det er der jeg bor. Hvis du ikke ved hvor Grenå er, så er det på spidsen af Jyllands næse (østjylland). 60 km fra Århus!
Avatar billede Trine Nybegynder
21. marts 2003 - 23:59 #7
out
Avatar billede Findahl Praktikant
10. september 2003 - 10:56 #8
Hejsa

Jeg vil måske gerne byde på din Samsung T100

Kan du ikke skrive til mig på mark@findahls.dk ?