Avatar billede acard Nybegynder
04. februar 2003 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp modem virker ikke

En af mine venner har lige installert windows xp pro.
Problemet er at den ikke finder hans modem som er et compaq presaio 56 kdi modem idnbygget.
Vi har prøvet alt hvad vi kan men det hjælper ikke. Hvad kan vi gøre og evt hvor finder vi driver til modemet så vi måske kan få det op på denne måde.
Har søgt på compaq efter driver men kan ikke finde det.
Mvh.
Acard
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
04. februar 2003 - 13:41 #1
jeg har haft et prob. der lignede... prøv at bruge ME drivere... jeg har hørt noget med at xp er baseret på ME bare med 70 % mindre fejl.... det passer sikkert ikke men ME driverne virker fint nok
Avatar billede serverservice Praktikant
14. februar 2003 - 17:53 #2
prøv at bruge driveren fra producenten TIL XP tak
Avatar billede serverservice Praktikant
14. februar 2003 - 18:03 #3
Det er da en joke . modemet hedder ikke compaq pressario - det er da en com?
Avatar billede serverservice Praktikant
14. februar 2003 - 18:04 #4
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
14. februar 2003 - 18:16 #5
http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Family=1&SwCategory=48&Os=118
jeg kan ikke komme tætter på er du sikker på det hedder 56 kdi modem
Avatar billede acard Nybegynder
19. februar 2003 - 17:07 #6
Tak for hjælpen det var lige det vi manglede
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
04. marts 2003 - 09:25 #7
takker for point