Avatar billede baastrup Nybegynder
04. februar 2003 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hardware raid stripe.

Hej eksperter.

jeg har et bundkort med onbord raid stripe på 2 120 gb diske filesytemet er ntfs.

hvad skal jeg gøre for at mounte det?
Avatar billede ts5584 Nybegynder
04. februar 2003 - 11:51 #1
jeg har været ude for noget jeg tror at er lign. dit problem. da jeg i sin tid fik ata 66 på bundkortet (BP6) der var det nødvendigt at smide en disk i ved siden af .. hvor windows inst. kan ligge de midlertidige filer der skal ind før selve inst. kan gå igang. den anden disk kan hives ud så hives ud efter inst. er færdig.
ja enten det eller også er der et eller andet smart i bios men det har du jo sikkert allerede prøvet at finde :)
Avatar billede ts5584 Nybegynder
04. februar 2003 - 11:53 #2
he he  fandt spørgsmålet under generelt så jeg så ikke til at starte med at det var noget med debian .. sorry
Avatar billede baastrup Nybegynder
21. februar 2003 - 09:06 #3
hmm oki.... fandt selv svaret.

man skal kompile en ny kerne med code devl... så kommer der nogle flere punkter.