Avatar billede kennie_nm Nybegynder
28. januar 2003 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ER fra .sql filer

Hej

Jeg leder efter et program, der kan generere ER diagrammer ud fra .sql filer

Det må gerne koste noget (men helst ikke 40.000)

Vi bruger Oracle 8.1.7
Avatar billede the_duck Nybegynder
28. januar 2003 - 16:19 #1
Du kan evt. benytte E/R studio fra Embarcadero (se på http://www.embarcadero.co.uk). Det kan re-engineere fra en eksisterende database, hvorvidt det kan fra en sql-fil kan du sikkert se på deres website.
Avatar billede kennie_nm Nybegynder
30. januar 2003 - 08:06 #2
Tak for det. E/R Studio kan godt læse .sql filer.

Der står ikke noget om prisen på deres website, så det er nok gratis :)