Avatar billede cht Nybegynder
23. januar 2003 - 12:24 Der er 10 kommentarer

Ny online salgs portal

Nogen der har lyst til at komme med et par kommentarer til denne online
salgs portal:
http://cht.dk/salg/

Den er dog ikke færdig, men der arbejdes på sagen.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
23. januar 2003 - 12:28 #1
hmm... ikke emeget at sige. Hvad er visionen. Den er lille og overskueligt og den  er frem for alt god til at holde sig til farverne og vinduets størrelse.

Skulle der være noget ville jeg kunne lide en smule simpel grafik. Bare et lille loge eller lignende. Siden mangler lidt spræl. Den er en meget ligegyldig oplevelse - dejlig lys, men den mangler noget som bryder en lille smule med noget spænding.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 12:34 #2
du skal nok gøre opmærksom på at det koster penge at oprette en profil før på siden end du gør, men ellers en pæn side med visoner
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2003 - 12:38 #3
hvis jeg skal være ærlig? den er ikke specielt køn ved første øjekast... farverne skærer i øjnene og generelt er den alt for kedeligt sat op :o/

det er umuligt at se at dine reklamer i det hele taget er reklamer - det ligner bare normale links hvor man tror der kommer noget mere på siden

idéen er måske god nok - men opbygningen - farverne - ja, stort set det hele trænger til en ordentlig og kærlig hånd
Avatar billede askeb Nybegynder
23. januar 2003 - 15:39 #4
- er helt enig med keyersoze -
hvis det er din mening at siden skal være turkis skal du i hvert fald ikke laver hover effekten grå...
det første jeg ser er at du mangler et topbanner. Hvis det her nogensinde bliver den NYE onlinesalgsportal skal du også ha et navn og et logo - det kan experten godt hjælpe med. Du kunne jo også prøve at se om der er nogen der er villige til at bygge en helt ny side op ... for det er der helt klart brug for...
Om ikke andet vil jeg kalde siden dårlig reklame for dit freelance webdesign.
5@13 :o(
Avatar billede cht Nybegynder
23. januar 2003 - 15:54 #5
Ja, nu er jeg jo ikke verdensmester til grafik, men her er i hvert fald lige siden hvor jeg har indsat logo:
http://80.199.21.152/salg/default.asp

Jeg har godt nok ikke lige umiddelbart kunne fjerne den hvide kant lige under billedet, men det er der måske nogen af jer der ved hvordan man gør?
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2003 - 16:16 #6
har ingen hvis kant... anyway - syntes desværre ikke at det hjalp det store :o/
Avatar billede cht Nybegynder
23. januar 2003 - 16:23 #7
Så fik jeg rettet banneret i toppen til, jeg modtager selvfølgelig gerne forslag til hvad der kan gøres bedre :-)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
23. januar 2003 - 21:18 #8
Nu er jeg da ked af at bringe det på bane igen, men efter du har llavet gradueringer i banneret ser den ud af h...til med 256 farver. Du er desværre nød til at tage hensyn til dem der bruger 256 farver hvis du vil lave en side som skal bruges så alment som en køb og salg side. Den skal være flexibel!

well. Jeg synes oprigtigt talt ikke den er så gal som de siger. Det er som jeg sagde før lidt for kedeligt. Mangler noget inspirerende og professionelt, men jeg er ikke selv manden til at gøre mig god for grafik da jeg selv er elendig!

Dog ville jeg nyde noget enkel grafik omkring på siden og som de siger måske ikke den mørkegrå hover.

8@13
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2003 - 21:50 #9
(1) Synes ikke farverne er så pæne og de passer heller ikke så godt sammen brug evt. www.colorschemer.com/online til at finde nogle andre

(2) Layoutet er meget enkelt, og siden bliver derved også overskuelig

(3) Hvad skal alle de forskellige kategorier inde på forsiden, når man alligevel ikke kan bruge den til noget, altså klikker videre. Synes du skal gøre dem klik bare, eller fjerne dem.

(4) Karakter 8@13
Avatar billede cht Nybegynder
23. januar 2003 - 22:13 #10
Ok, jeg arbejder også stadigvæk på siden. Kategorierne på forsiden skal selvfølgelig gøres aktive så man kan klikke på dem.

Jeg vil selvfølgelig også gerne prøve at arbejde med farverne og se om jeg kan opnå et bedre resultat.