Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Uden scrollbars - og alligevel...

Jeg har åbnet et window med denne linie:
window.open('x','xx','width=150,height=300,resizeable=no,status=yes,location=no,scrollbars=no,menubar=no,toolbar=no,scrolling=no');

Og på den side der vises i vinduet, har jeg nogle ting, der bruger width:100% - men men men...

Der er alligevel afsat plads til en scrollbar ude i siden, dvs, når min width:100%, så er der 30px eller noget, som jeg ikke har adgang til - HVORDAN får jeg min width til at fylde hele vinduet?
Avatar billede sohl Nybegynder
21. januar 2003 - 12:12 #1
prøv at sætte scrollbar til hidden..
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 12:12 #2
kan du ikke bare angive den i pix istedet... er da lykkedes for mig på en side jeg leger med nu
Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:13 #3
Hvordan mener du?
Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:14 #4
Kan ikke angive det i pixels, da siden kan resizes
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 12:14 #5
width="BREDEN I PX"
Avatar billede sthen Nybegynder
21. januar 2003 - 12:14 #6
Den fil du åbner, skal bare have indsat følgende kode i css.
body {
    overflow-x: hidden;
    overflow-y: hidden;
    }
så forsvinder dine skjulte scrollbars
Avatar billede sohl Nybegynder
21. januar 2003 - 12:15 #7
jeg har lavet det sådan

body    {overflow-y: scroll; overflow-x: hidden}
Avatar billede sohl Nybegynder
21. januar 2003 - 12:16 #8
her har du det du kan sætte ind.

scroll - scoller altid, hidden - scroll skjult, auto - Automatisk tilpasset
Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:22 #9
Hmm - den er der stadig
Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:24 #10
<div id="LoginDiv" style="width:100%;height:100%;position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:visible;background:#99ccff;"></div>
er hvad jeg har på det vidnue der bliver åbnet...
Avatar billede sthen Nybegynder
21. januar 2003 - 12:28 #11
<div id="LoginDiv" style="overflow-x: hidden;overflow-y: hidden;
width:100%;height:100%;position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:visible;background:#99ccff;"></div>

hvad så ???
Avatar billede musicboy Nybegynder
21. januar 2003 - 12:30 #12
<body leftmargin="0" topmargin="0"> løste problemet for mig... ved ikke hvorfor de andre forslag ikke virkede....